Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Új autó, Dacia?

Új autó, Dacia?

Figyelt kérdés

Fiatal pályakezdő vagyok és szükségem lenne egy autóra.

Megvan 800e Ft a kezdőrészletre és hitelre szeretnék kihozni egy új Dacia Logan MCV-t.

Így felvetődött bennem pár kérdés:


Azt írják, hogy alapból 3 év garancia vagy 100e km?

Ez a gyakorlatban, hogyan működik? Mármint többféleképpen lehet értelmezni.

Mivel lehet, hogy 3 év vagy 100e km-ig.

De az is lehet, hogy max 3 év, de ha 3 éven belül eléred a 100e km-t, akkor hamarabb is lejárhat a garancia.


A következő az, hogy egy új autó esetében milyen költségeim vannak a szervizt illetően?

Mármint előre meghatározott km-enként a gyártó által előírt alkatrészeket is az én pénzemből kell fizetni vagy ez még a garanciába tartozik?


Illetve magáról az autóról tudtok valamit mondani? DACIA LOGAN MCV (Kombi)


Nincsenek különösebb elvárásaim. A-ból menjen el B-be.

Nem autópályázok, városi autó lenne.



(Persze nézelődtem, sokan nem ajánlják, meg hogy vegyek drágábbat.. azonban a keret most ezt engedi meg.

Használtat meg nem akarok venni, mert az első oszlopra kötném fel magam, ha az történne, mint az előző használt autómmal.

Röviden annyi, hogy ami eltud romlani, az is el is romlik nálam. Illetve annyi sz*r nepper trükk van, hogy úgyis átvernek, mert nem ez a foglalkozásom.

Meg a váratlan hibák, stb. hiába vitetem el előtte átnézetni.



2018. ápr. 27. 14:42
1 2 3
 1/21 anonim ***** válasza:

Addig érvényes a gari amíg az egyik le nem tellik, ha 3 év alatt nem mentél 100000km-t akkor 3 év a gari, ha mentél akkor 100000km a gari.

Szerintem ha csak olyan autó kell ami elvisz Aból B ne ne vegyél ilyen drágát, főleg nem részletre, gondold el mire kifizeted a részletet rengeteget veszít az autó az árából mire kifizeted. Ha belegondolsz, hogy hány havi kereseted bukod el csak ezen, szerintem ha csak A B be vivésre kell, ne vegyél újat.

2018. ápr. 27. 14:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 A kérdező kommentje: