Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi a probléma Simson s51-nél?

Mi a probléma Simson s51-nél?

Figyelt kérdés
Az indexel van problémám üzemi állapotban gyorsan kezd kattogni a villogó relé majdhogynem folyamatosan kezdenek világítani az indexek. Ha kiszerelem a relét rákötöm a saját akksijára (6v-os rendszer akkumulátor 4.5 Ah) + rákötök 2 izzót akkor hellyel közel jónak találom a működését. Mi lehet a gond? Izmosabb akksi kellene bele? Kombinált kapcsoló rendben van. A testelési pontokat megcsiszoltam. Töltőfeszültségnek mennyinek kell lennie? (6.5 vagy felette tölt)
2019. ápr. 28. 09:51
 1/9 A kérdező kommentje:
Hálózatról rákötött töltőkészülék 6.46V-al tölti az akksit. Amikor rákapcsolom az indexet ez az érték elkezd 4.90 és 5.20 között mozogni. Ez gondolom így nem jó.
2019. ápr. 28. 09:59
 2/9 anonim ***** válasza:

A csak töltőknek közel nincs akkora kapacitása,mint egy aksinak,mert nem erre készültek.Vannak a bikázók,de az nem alkalmas töltőnek,de még az autó önindító is működik róla.

A te aksid 12 órás töltéséhez kb 0,45 A átlagos áram és max 7-7.1 V állandó feszültség kell.Ez egy kis kapacitású töltő,mert gyanítom,hogy a tied az.Ez nem is fog kb3,8 ampert felvevő izzókat és még + a relét is működtetni kifogástalanul. Ha az aksiját kiveszed és működik jól,akkor valahol megnövekedett az ellenállás az izzók és az aksi közt kontakt hiba miatt.Na ezt kell megkeresni,hogy hol.A motorodon persze.Csatik kapcsoló stb.Minimum egy multiméter kelenne.

2019. ápr. 28. 11:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
Értem. Van multimédia, azzal mértem a feszültségét.
2019. ápr. 28. 14:09
 4/9 A kérdező kommentje:
Multiméter*
2019. ápr. 28. 14:12
 5/9 A kérdező kommentje:
Szakadásmérő állásban megvizsgáltam a vezetékeket és nem volt olyan hogy nem sípolt volna. A kombinált kapcsoló gyakorlatilag új annak a saruit ami rámegy a gyújtáskapcsolóra + a légszűrőház felöli dobozban található vezeték összekötőre oxidációtól összerakás előtt megtakarítottam.
2019. ápr. 28. 14:16
 6/9 anonim ***** válasza:
A rossz érintkezés nem egyenlő a szakadt áramkörrel.Fogalom zavarban vagy.
2019. ápr. 28. 17:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:
Miért? Rossz érintkezés vagy szakadás esetén nem sípol a multiméter. Ha zárt az áramkör akkor igen. Nálam az utolsó játszott.
2019. ápr. 28. 19:34
 8/9 anonim ***** válasza:
100%

Zárt az áramkör,de rossz csatlakozásnál megnövekedett ellenállás miatt nem kapják meg a az indexrelére csatlakoztatott izzók a megfelelő áramerősséget a relé hibátlan működéséhez.Ekkor is sípol mert nincs szakadás,csak növekedett az ellenállás!Nos ha kevés áramerősség az izzók működésekor a relé bimetál szalagja nem éri el azt a hőt ami kell a hibátlan kapcsolásokhoz,csak kevésbé melegszik fel és hamar is hűl vissza a kapcsolási hőfokra és ez miatt villog gyorsabban.Ha kisebb teljesítményű izzókat teszel bele,akkor is ezek a tünetek.

Az elemi iskolás fizika és a multiméter helyes kezelése kell hozzá.Az indexrelé működése talán fent van a neten.

2019. ápr. 28. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ
2019. ápr. 28. 20:12

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!