Netrisk. Segíts?

Figyelt kérdés
Még nem kaptuk meg a Mol-Green kártyát. Más is járt így? Hol tehetek panaszt?
2012. febr. 3. 15:40
 1/2 anonim ***** válasza:

"Hol tehetek panaszt?"


Postai úton: MOL Nyrt. Kártyamenedzsment, Budapest 1986 címen.

Faxon a + 36 1 887 7676

E-mailben a kartyagyartas@mol.hu címen



("A kártyát kizárólag élő biztosítási szerződéssel rendelkező ügyfeleink vehetik igénybe!")

2012. febr. 3. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Én kb. egy hónap után kaptam meg.
2012. febr. 3. 20:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!