Kezdőoldal » Közlekedés » Biztosítás, papírmunka » Kitudja hova fordulhatok...

Kitudja hova fordulhatok panaszra a Netrisk általi fedezetlenségi díj felszámolás miatt?

Figyelt kérdés

A történet a következő: 08 05.-én vásároltunk egy gépjárművet kereskedésből (ideiglenesen forgalomból kivont volt), de csak másnap 08 06.-án hoztuk haza ill. gyorsan leültem a gép elé és a Netrisk által kötöttem biztosítást, hogy ugye hétvége is itt van ne számoljanak fel fedezetlenségi díjat (motorral már jártunk így, akkor még nem tudtam, hogy ez most egy új rendelet) és a biztosítás is meglegyen tudjunk menni átíratni az autót. Ilyenkor persze meg kell bízni őket, hogy eljárjanak helyettem. Mire ők postán ugye kiküldték a felhatalmazást meg stb. amit alá kell írni és ezt még aznap jelzem visszaküldtem, addig eltelt 10 nap és hipp hopp nekem lett 3630 ft fedezetlenségi díjam (ami miatt pontosan igénybe vettem szolgáltatásukat).

Nekem persze pont most romlott el a nyomtatóm, skengépem nincs, tehát a postai út maradt. Megjegyzem olyan helyen lakunk ahol a madár is 2x jár egy évben, tehát nem az van, hogy jól van bemegyek valahova és kötök egy nyavajás biztosítást. Egyébként az autó sem a saját lábán jött idáig és pár hétig még itt állt a kertben felbakolva mivel szerelésre szorult. Aztán ugye jött a grátisz. Férjem elmegy ezek után átíratni, de ugye papírunk nincs róla, hogy van biztosítás a kocsin, mivel valójában nincs is (ekkor esett le hogy nincs is biztosítása az autónak), de ők a személyes menüben azt írják hogy a fedezet 08 07-től érvényes. Persze mikor beérkeztek a papírok akkor szépen átírták 16.-ra és mint aki jól végezte dolgát kiküldik nekem a 3630 ft-ot. Nem az összegen van a hangsúly, hanem a szitun amit csinálnak. Persze férjem 2x is járt az önkormányzatnál, hogy átírassa a kocsit (1x biztosítós papír nélkül mivel nem tudtuk, hogy kell hozzá, másodjára már papírral, ami a Netrisk oldalán volt valamilyen biztosítási kód, de relytéjes módon eltűnt) de nem jött össze, mivel biztosítás nincs a kocsin.

Írtam a biztosítónak is meg a Netrisknek is és mi volt a válasz?! Hogy 15.-ét írtam alá. Ami szintén igaz, mert ha nem írom alá nincs valóban biztosítás az autón és nem tudom átíratni, tehát sarokba szorítás ismét. Ráadásul az önkormányzat közben kiküld egy levelet, hogy ha nem íratom át a kocsit 3 napon belül, akkor feljelent. Felhívom őket, hogy ezt mégis hogy, volt ott a férjem, nem sikerült ez az. Erre benyögi az ügyintéző, hogy ha nincs pénzem akkor ne vásárolgassak és rám csapja a telefont, pedig higgadtan beszéltem vele.

Ezek után ki a felelős? Miért én fizessek? (Egyébként az összeget már átutaltam, remélem gyógyszerre költik)

Illetve a lényeg hova fordulhatok panaszért?

Ami még a lényeg. A Netrisk és a biztosító ügyintézői is arogáns lekezelő hangnemben lesz@rták amit beszélek és kész ezzel le van zárva az ügy, mert ugye bár én is csak egy ügyfíreg vagyok aki untatja őket, de választ egyik sem tudott adni.


2010. szept. 20. 14:11
 1/2 anonim ***** válasza:
MABISZ
2010. szept. 20. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
az is igaz köszi...
2010. szept. 20. 15:59

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!