Városok melletti autópálya szakaszokat miért nem teszik ingyenessé?
Én sem a #29 vagyok, de tessék, hasonlítsuk a hálózatunkat a jóléti államokhoz. Franciaországban, Olaszországban, Spanyolországban rostokolhatsz a fizetőkapunál, hogy aztán ott hagyd azt a pénzt, amit egy napi munkáddal kerestél meg. Mindezt párszáz kilométerért. 2x3 sáv? Oké, valóban indokolt lenne az M7-esen Székesfehérvár - Siófok magasságaig, az M1-esen Győrig, az M3-ason Hatvanig, illetve az M5-ösön Kecskemétig, de ennyi. Minőség? Igen, az M3 és az M7 valóban nem makulátlan a múlt században épült szakaszain, de a kettő együtt talán van úgy 120 kilométer, és azokon belül sem rossz mindenhol. Az M3-ason ráadásul nemrégiben volt kisebb felújítás, tehát nem tétlenek. Az M1 felújítása szépen zajlik/zajlott, az M5 pedig koncessziós, versenyezhetne néhány újonnan átadott úttal minőségben.
Németországhoz viszonyítgatsz, miközben ott sem csak 6 sávos és tükörsima a világ. Arról nem is beszélve, hogy mennyi munkaterület van útközben, ezzel együtt pedig torlódások is. Ja és azt se felejtsd el, hogy annak az országnak van a világon a legerősebb gazdasága, anyagi helyzete pedig ezerszeres nagyságrendekkel jobb a magyarnál.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!