Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Friss jogsisként első vezetések?

Friss jogsisként első vezetések?

Figyelt kérdés
Hogy ment nektek, amikor az első időkben ültetek volán mögé jogsi megszerzése után?

dec. 14. 07:19
1 2 3
 21/25 anonim ***** válasza:

#20 Igazad van, neki is nagy szerencséje volt.


Hálistennek hamar megtanultam, hogy amíg nem szerzek gyakorlatot addig a kanyarokat fokozottan meg kell tisztelni.

dec. 15. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/25 anonim ***** válasza:

#20 "Mondjuk szerintem nagyon lecsapták a kötelező óraszámot,"


Mindig is ennyi volt, nem? Meg ahogy elég sokszor lehet itt olvasni, nagyon sokan jóval többet vesznek.

dec. 15. 09:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/25 veterán vas ***** válasza:
100%
Végre nyugodtam vezethettem, és nem a rendőröket kellett sasolni, mint a jogosítvány nélküli időkben. 😄
dec. 15. 10:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/25 anonim ***** válasza:
100%
#22 Mindig ennyi volt, csak régen a 30-ból 9-et zárt pályán csináltunk. De ahogy kinéz az oktatás, nincs is sok értelme sokkal tovább húzni, 30 óra alatt be lehet gyakorolni az útvonalakat, többet meg úgysem tanítanak.
dec. 15. 12:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/25 anonim ***** válasza:

#24#

Az átlagos óraszám 50 körül tart, sokan azon háborodnak fel, hogy miért nem tanította meg az oktató 30 óra alatt vezetni, lehúzásra megy az egész...

Drága a jogosítvány, nem vitás, és az oktatók között is van nem kevés aki nem megfelelő szinten tanít.

Az évtizedekkel ezelőtti helyzet viszont teljesen más volt, mint a mostani.

Drasztikusan megemelkedett a forgalom, nem összehasonlítnató az évtizedekkel ezelőtt vizsgázó nehézségi szintje egy mostaniéval.

Persze, ma már vannak elektromos rendszerek is az autókban, de azok egy részét a vizsgán tilos igénybe venni (pl tolató kamera), de legalább nem szervó nélküli kormányokkal birkóznak a tanulók.

Az is tévedés, hogy eltörölték a rutinvizsgát.

Nem eltörölték, hanem összevonták a forgalmi vizsgával, és ennek eredménye, hogy valóban módosult az oktatásmenet is.

Nincs értelme a tanulóval 10-20 órát rutinpályán tölteni, mert az ottani ingerszegény környezetben, a szűk pályán sokkal lassabban tanul, mint a gyér forgalmú utakon, ahol kezdettől azt érzi, hogy közlekedik, életszerű helyzeteket kell megoldani, a forgalom pedig elég gyér ahhoz, hogy az arra haladókat ne tartsa fel egy éppen lefulladó, vagy bizonytalanul haladó tanuló.

Az évtizedekkel ezelőtt jogosítványt szerző, az akkori körülmények közé került ki a forgalomba, a mostani kezdőknek a jelen kor kihívásainak kell megfelelni, és senki nem az oktató mellett tanult meg vezetni.

A közlekedési morál nem elkülöníthető a társadalom általános morál szintjétől, abból fakad. 20-30-40 éve is lefulladtak a kezdő autóvezetők, de több ideje volt cselekedni, kisebb volt a forgalom, most meg tolják le az útról még a rutinosabb autósokat is, mert annak lassabb az autója.

A társadalom tagjai egymástól tanulnak el viselkedési formákat, és a világ arra halad, hogy "mindenki hülye, aki máshogy vélekedik, mint én", és ez minden területen megjelenik, nem kivétel a közlekedés sem.

Kezdő vezető, "T" matricával? Sok esetben rosszabb, mint, ha nem hívná fel a figyelmet arra, hogy kezdő.

dec. 15. 15:15
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!