Ez már biztos bukás?
Merthogy az nem a tanár feladata... hát akkor kié? Nem tanulni, megbukni heti 4-5 matekóra nélkül is gond nélkül lehet.
A kerettanterv olyan aprólékos, hogy egy értelmi fogyatékosnak is így kéne vágnia az egészet 12. végére, az eredmények mégis többnyire siralmasak.
És ha valaki nem gimnáziumba jár ez hatványozottabban igaz.
9.-ben még hármas voltam év végén.Jártam tanárhoz,még általánosban és 9.-ben renszeresen.De már tavaly 10.-ben is nagyon ritkán fogadott.Megbeszéltem vele,hogy megyek,de nem volt otthon,nem engedett be.Meg igazából le is szarta.Most is szóltam neki többször,hogy átmennék,mert dolgozatot írunk.Azt mondta,hogy majd megbeszéljük.De nem szólt,szóltam neki én.Mondta,hogy menjek át,de nem volt otthon.Ezt csinálta egész évben.Kétszer tudtam csak átmenni hozzá a tanévben.Meg elég szerencsétlenül is jött ki.Pl.volt olyan,hogy nem szedte be az egész osztályét,csak 10 emberét és az enyémet pont beszedte.Az egyik egyest házifeladatra kaptam.Tudom,meg kell csinálni.De mindig megcsináltam,soha nem nézte meg.Pont akkor,amikor nem csináltam meg,akkor nézte meg és adott egy egyest az osztály több mint a felének.Ha ebben a dolgozatban meg nem 20%-al csökkent,hanem növekedett volna a nyomtató ára,akkor azt a feladatot megcsináltam volna hibátlanra és akkor meglett volna a 2-es,talán a 3-as is.(4 feladat volt)
De mindenesetre megkérem,hogy hadd írjak javítót ebből.Talán megengedi,meg tudnám már írni
Az a baj, hogy jelenleg a teljesen abnormális óraszámok miatt a tanárnak nem csak az a felelőssége, hogy kit buktasson meg, hanem az is, hogy hány főt, mert lehet, hogy nem lesz indítható a létszám miatt az osztály, ezzel az óraszámok elég erősen csökkennek. :(
Egyébként az utolsó hónapban is már eléggé fölösleges az izmozás, csak annál fájóbb lesz a pofára esés, amikor nem sikerül. Nyugodj bele, hogy az év végén lesz egy matek egyesed, és kapsz egy második esélyt augusztusban. Arra nyugisan fel lehet készülni, ha már most neki is látsz, és jó eséllyel meg is léped.
Keress magadnak egy normális tanárt, akár egy feletted lévő osztályból is, aki segít megtalálni a probléma gyökerét.
Miért van az, hogy abnormálisak az óraszámok, de heti egyszer eljárva tanárhoz nyáron 3 hónap alatt ki lehet bekkelni?
Akkor inkább lenne fele ennyi óra, de 5-7 fős csoportokban.
Mert heti 5-6 matekkal érdekesebb lenne az átlagos diák számára feleslegesen részletes tananyag?
Érettségi középszinttel problémák vannak, miért kacsingatunk alap órán komolyabb matematikai problémák felé, amikor a többségnek erre sincs kapacitása, és gyakorlatilag azt a keveset nem tudjuk egy ötösre megtanulni 4 hosszú év alatt, amit középszintre elvárnak?
koordgeo-t egy délután alatt elmagyarázom akárkinek, a matek tankönyv meg hónapokig tárgyalja, és van aki egy normálvektoros egyenletet nem tud felírni
Neked lehet, hogy felesleges, nem mehet mindenki mérnöknek meg matematikusnak.
Az meg szerintem nem az ő hibájuk, hogy hozzá sem kezdenek. Nyilván megcsinálnák, ha éreznének rá reális esélyt, hogy megtudják csinálni. Senki sem úgy kezdi az évet, hogy na akkor idén is a kettesért fogok küzdeni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!