Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Szokások, etikett » Hogyan tudom rábírni a vendége...

Hogyan tudom rábírni a vendégeket, hogy zárórakor menjenek el?

Figyelt kérdés
Étteremben dolgozom és éjfélig vagyunk nyitva. Negyed órával éjfél előtt már nem adok ki semmit még is szinte minden nap ott kell velük rostokolnom 1-ig, 2-ig... Mit tehetek?
2015. máj. 29. 13:02
1 2
 11/17 anonim válasza:
Szólsz nekik,és aztán 15 perc múlva elkezdesz pakolni meg minden,már kikapcsolsz mindent és aztán lehet hogy rájönnek a vendégek hogy menni kéne mert ez az ember pár pakol,nehogy bezárjon!
2015. máj. 29. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 bumbi02 ***** válasza:
0%
Vagy szimplán elfogadod hogy ez a vendéglátás.
2015. máj. 30. 02:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim ***** válasza:
Add ki egy oraval zaras elott az utolso eteleket, es ejfelfor rants pisztolyt ;) Vagy ami kicsit baratsagosbb megoldas szinten 11 utan ne kapjanak semmit, es csak kapcsolj lemindent keszulodj ossze es mond a vendegeknek hogy vagy elmennek vagy te viszed ki oket onnan..
2015. máj. 30. 13:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 bumbi02 ***** válasza:
0%-ot kaptam, pedig teljesen komolyan mondtam. A jó vendéglátásba nem igazán fér bele az, hogy kitessékeljük percpontosan a vendégeket. A főnökkel kéne beszélni, hogy a műszakodat úgy ossza be, hogy ne éjfélig, hanem 1-ig tartson.
2015. máj. 31. 02:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 anonim ***** válasza:
100%

Nem én pontoztalak le.


Van ez a mondás, hogy a vendégnek mindig igaza van. Szerintem ez nem így van, mert akkor át is adhatnád neki a céget. Persze a másik véglet, amikor elüldözöd őket. (ráadásul lehet, hogy meg is torolják majd a tettet).


Tovább gondolva: a vendégnek azt kell éreznie, hogy igaza van. Ez sem a legjobb, mert hogyan és miben?

A legjobb, ha a vendég azonosul a cégünk küldetésének egy részével és elégedett a szolgáltatásinkkal, amiket mi határozunk meg.

Tehát mi szolgáltatunk, amiért cserébe nyereséget kapunk. Plusz szolgáltatás esetén plusz pénzt kérünk.

Ingyen munka nincs max drága VIP vevőknek.

Ezt meg lehet mondani durván és finoman is.

A munka és az idő is pénz. Ha egy vevő több kárt okoz, mint hasznot, akkor nincs rá szükség. Az alkalamzottak igényeit is szemelőtt kell tartani, vagy éjszakára alkalmazni embereket.

Illedelmesen szépen lehet közölni, hogy záróra van és a továbbiakban plusz felszolgálási díjat vagytok kénytelenek felszámolni.

Szélsőséges esetben ezért is megölhetnek, de ha szélsőségekben gondolkodunk, akkor bármikor, bármiért.

A pénzes vendég fizet, a másik meg elmegy. Vagy mindkettő elmegy.

2015. máj. 31. 02:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 anonim ***** válasza:
100%

Szerintem is az lenne a legjobb megoldás, ha fél-háromnegyed órával zárás előtt szólnál nekik, hogy éjfélkor zárunk, addig legyenek szívesek befejezni az étkezést és ivást, aztán még záróra előtt 10-20 perccel elkezdeni pakolni a székeket, villany leó, és ha ha látod, hogy nem akaróznak még előzetes szólás után sem elmenni, akkor igenis megmondani, hogy uram / hölgyem, legyen szíves záróráig elhagyni az éttermet.

Plusz, nem tudom, ez nálatok szabályzatilag hogy van, de az utolsó fél órában vagy ne adjatok már ki ételt, vagy figyelmeztessétek a vendéget, hogy éjfélkor zártok, akkor rendeljen, ha addig el is tudja fogyasztani.

2015. máj. 31. 16:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 A kérdező kommentje:
Igen. Köszönöm a válaszokat. Jó volt mind, még a 0%-os is jó volt. A helyzet az, hogy mi egy éjszakai mulató mellett vagyunk és ezért a piások olyan sokáig próbálják húzni nálunk olcsóbban, amíg csak lehet. Ha éjfélkor átmennek a mulatóba, akkor drága nekik. Ennyi az egész. De amúgy tényleg még egyszer köszönök minden egyes választ!
2015. máj. 31. 20:10
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!