Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Vallás » Istenhívők! Mit jelent pontosa...

Istenhívők! Mit jelent pontosabban a Jehova tanúi? Ugyanazt jelenti, mint a keresztény? Nem értem, kezdő vagyok.

Figyelt kérdés

2020. jún. 25. 00:08
1 2 3 4
 11/31 anonim ***** válasza:
100%
A Jehova és a többi ilyen izék azok szekták.
2020. jún. 25. 01:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/31 anonim ***** válasza:
Csak tudnám miért gondolja mind az x ezer vallás, hogy az övé az egyetlen igaz és mindenki más hülye...
2020. jún. 25. 05:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/31 anonim ***** válasza:
23%

Jehova Taniu Keresztények. A keresztény kifejezés jelentése: Krisztust követő, vagy utánzó. A Tanúk a Bibliát tartják az egyetlen igazságnak ami Istentől ihletett, és az abban leirtak szerint igyekszenek élni.

De Ők sem tökéletesek, nyilván vannak hibák, mert aki azt mondja hogy nincsenek, az hazudik. Az első tanitványok is tele voltak hiányossággal, Jézusnak többször kellett helyre tennie Őket, állandóan vitatkoztak, nem mindig mindent értettek meg elsőre.


A kiválasztottság nem teljesen jelenti azt, amit mások állitanak.

Jézus, és a Bibliai próféciák, arról irnak, hogy a nemzetek, vagy is a pogányok meghatározott ideje után Jézus megnézi a földön levő emberek csoportjait, hogy mivel foglalatoskodnak. Ezek közül, bizalmat szavaz egy csoportnak, akik a Biblia tanitásában és értelmezésében foglalatoskodnak.

Egy idő elteltével, megbizza és felhatalmazza ezeket a személyeket, hogy Bibliai oktatásban, szellemi eledel kiosztásában tevénykedjenek, Jézus nyája tagjainak.

Ahogy a Tanitványok sem voltak tévedhetetlenek, és helyreigazitásra szorultak, a próféciák alapján Jézus folyamatosan tisztitja meg a csoportot, hogy az Istennek járó imádat, és a Biblia oktatása helyesen jusson el azoknak akik szeretnének Isten messiási királyságában, Jézus vezetése alatt élni.