Kezdőoldal » Sport, mozgás » Egyéb kérdések » Aki jártas a témában vmi jó...

Aki jártas a témában vmi jó gördeszka márka?

Figyelt kérdés

Ami nem túl drága, de nem is ganyi 10 ezres.


30 ezer körül szánnék rá, mert kezdő vagyok.


Én a zoo york ra gondoltam.

Van vmi vélemény erről?


2020. okt. 30. 12:54
 1/6 anonim ***** válasza:
21%
Életemben nem gördeszkáztam semmire kellő időtöltés ismered a szemzést ilyen koromban már magam csinálttam !
2020. okt. 30. 13:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

Erre nem voltam kiváncsi😂

Nem ismerem a szemzést, vmi vallásos fság lehet.

Azt a véleményt sem kérdeztem h ez most milyen idő pazarlás. 😂 ez is sport vagy közlekedési eszköz és így is túl sok időm van, úgy h tanulók és dolgozom.

2020. okt. 30. 14:31
 3/6 anonim ***** válasza:
0%
Ide figyelj te reménytelen a te sport deszkád már a fasorban se lesz mikor még a szemzés a növények nemesítésé még delejét éri .
2020. okt. 30. 15:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

😂😂pont le sz@rom😆


Én csak egy normális deszkát akarok egy pár évre. Aztán meg a halálom után nem érdekel a szemezésed 😆

2020. okt. 30. 15:49
 5/6 anonim ***** válasza:

keress egy deszkás fórumot,m és érdeklődj ott, én 15éve nem deszkázom, úgyhogy hiába sorolom az akkori nagy markákat... amúgy en főleg shortys lapokkal toltam, a többi meg amit ép tudtam olcsón használtan szerezni, szerencsere volt a városban 1-2milliomos palánta, akik mindig kapták az újat, én meg megvettem tőlük a régit.

Tapasztalatból tudom, hogy itt senki nincs, aki deszkás kérdésekte válaszolna. Keress egy fórumot.

2020. okt. 31. 10:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
Én éreztem. Sok ilyen beképzelt van. De egy próbát megért.
2020. okt. 31. 12:10

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu