Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Sport, mozgás » Egyéb kérdések » Ha fogyni szeretnèk szobabicik...

Ha fogyni szeretnèk szobabiciklit vagy futópadot vegyek?

Figyelt kérdés
Melyik segítene jobban a kilók leadásában?

okt. 14. 14:32
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
100%

A kalóriadeficitre építő étrend. Ez fog segíteni. Enélkül se a szobabicikli, se a futópad nem fog segíteni a fogyásban.

Ha ez a része kipipálva, akkor pedig mindegy, hogy melyiket vásárolod. Amelyik mozgásforma számodra szimpatikus. A lényeg, hogy aerob mozgástartományban legyen a pulzusod. Ha ez megvan, akkor mindegy, hogy ezt milyen mozgásformával éred el. Ha nagy a túlsúly, akkor én a szobabiciklit javaslom. Ha néhány kilós elhízásról beszélünk, akkor pedig adott esetben mehet a futópadozás. Viszont mindkét mozgásforma esetében elengedhetetlen az alapos bemelegítés, az alapos nyújtás és lehetőleg a hengerezés. Plusz mindig tudjanak regenerálódni az adott izomcsoportok, inak és izületek, nehogy lesérülj a nagy fogyásra való törekvésben.

okt. 14. 14:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
Megmondom őszintén a betegségen amiben szenvedek sikerült az orvosoknak kicsit segíteni és eltudtam kezdeni mozogni. Eddig kerékpároztam és sikerült is leadnom majdnem 20 kilót aztán a betegségem elkezdett megint rosszabbodni ( Izomgyengeség/lazaság ) És most ott tartok hogy nem merek kimenni se sétálni se kerékpározni mert lehet hogy nem lesz erőm visszajönni. Így szép lassan a mozgáshiány miatt megint visszajöttek a kilók, és most ott tartok ahonnan elindultam.
okt. 14. 14:50
 3/12 A kérdező kommentje:
Hát nem kis mértékű sajnos az elhízás 128 volt a legtöbb ami voltam, lementem 106-ig. Aztán most itt tartok megint 120 kilónál.
okt. 14. 14:52
 4/12 anonim ***** válasza:
Milyen betegségről van szó?
okt. 14. 14:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 A kérdező kommentje:
Eddig ismeretlen. Aztmondják nemtudnak mást akinek iylen baja lenne a világon rajtam kívül. Erős kimerültséggel jár, ezen a kollangén és állati eredetű zselatin tartalmű ételek italok tudnak segíteni. Lazák az izmaim, állkapcsról lábujjakig mindenem kificamodik. Ráment az agyamra, a memóriám nulla, rövid és hosszútávú is. Testszőrzetem felolvad ha melegebb vízben fürdök. Ásványi anyagokat és vitaminokat nem vagy csak nagyon nehezen köti meg a szervezetem. Régen mikor előjött az egyik doki ajánlotta ezekez a zselatinos dolgokat. Aztán a ritka betegségek osztályán pesten adtak Qenzim Q10-et, ez felváltotta az ilyen zselatinos kajákat, de most ott tartok hogy már ez is kevés és rákell segíteni.
okt. 14. 15:07
 6/12 A kérdező kommentje:
Mikor ez a kimerültség is pl elkap akkor az annyira erős hogy megszólalni sem tudok. és olyan mértékű kimerültséget érzek amit hasonlítani sme tudok semmihez az egész testemben, még a tudűmön is azt érzem mint oylan súlya lenne mint az egész testemnek.
okt. 14. 15:11
 7/12 anonim ***** válasza:

Hát ha ezen a nagyon speciális eseten a szakemberek sem tudtak segíteni, akkor én se fogok tudni.

Valószínűleg a futópad így nem lesz túl nyerő. Lehet, hogy a szobabiciklizést nagyon gyenge tempóban bírni fogod, de előtte menj le egy konditerembe, hogy ki tudd próbálni, megy-e egyáltalán, mert ha nem, akkor kár egy vagyont kifizetni egy gépért, amit soha nem fogsz tudni használni.

okt. 14. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim válasza:

Az első válaszoló jól megfogalmazta.

Azt a mozgásformát válaszd amelyik neked szimpatikus.

Mellette pedig kalóriadeficit, és az egészséges életmód az ami tud még segíteni.

okt. 14. 15:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 A kérdező kommentje:
#7 Hát sima kerékpárom az van, azt néha tudom használni, kimenni boltba ide-oda de azt is egyre ritkábban. Egyre többször kell visszaülnöm az elektromons kerekesszékbe ha ki akarok mozdulni.
okt. 14. 15:30
 10/12 anonim ***** válasza:

Alapvetően az fogja előidézni a fogyást, hogy a bevitt kalória értéke kevesebb, mint amennyit a tested felhasznál egységnyi idő alatt.


A fogyás minősége függ elsősorban a bevitt étel minőségétől, illetve magától a testmozgás jellegétől is.


Ha sportolsz, könnyebb elérni, hogy több kalóriát használjon fel a szervezeted, mint amennyit megeszel, hiszen nem a kajából csípsz le kizárólag, hanem a fogyasztásod növeled. Az izomzatod megtartásához már több dolog kell, például egy nagyobb ellenállást biztosító (súlyzós) edzés és az, hogy a bevitt szénhidrát mennyiségét csökkentsd, míg a fehérje mennyisége legyen kielégítő.


De zsírégetésre kiváló bármelyik sport, ami rendesen igénybeveszi a szervezeted.


Én mégis a szobakerékpárt javasolnám, ekkora túlsúllyal a futás sokkal jobban terheli az ízületeidet. Azzal és az ugrabugrával ráérsz, majd ha 100 alatt leszel.

okt. 15. 03:58
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!