Kezdőoldal » Sport, mozgás » Egyéb kérdések » Ízületfájás, mivel tudnám...

Ízületfájás, mivel tudnám kiküszöbölni?

Figyelt kérdés
Ha mellezek, az utána való napokban olyan érzésem van, mintha húznák a kezemet, szinte érzem, hogy nyúlnak az ízületek. A bal vállam ropog is, de nem fáj. Csak ilyen furcsa érzés végig a felkarjaimban. Tudom, hogy például vállazásnál (oldalemelés) sem szabad teljesen kinyújtani a karokat, pont ennek elkerülése végett, de fekvésnyomásnál mit variáljak?
2011. dec. 17. 16:31
 1/6 anonim ***** válasza:
táplálkozásod milyen, mennyire van kiegészitve izületeket tápláló tápanyagokkal?
2011. dec. 17. 16:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Igazából még elég kezdő vagyok, nyáron nem volt ilyen probléma, aztán kis szünet, most hogy haladnék a súllyal jött elő ez a dolog. Nem szedek még semmit.
2011. dec. 17. 16:38
 3/6 dirtboy ***** válasza:
100%

akkor állj ár a tömegnövelő étkezésre,igyál sok vizet 20kg/1liter,edzés előtt alapos bemelegítés és máris kezdhetsz szedni ízületvédőt ha már most is bajod van.

vitaminokra figyelj az fontos azt is szerezz be minél hamarabb.

a súlyokkal pedig ésszel.

2011. dec. 17. 16:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
a helyedbe végeznék saját súlyos edzést, az megerősíti az izületeket, az inakat, átmasszírozza az izmaidat, nem kell izület erősítőre költeni! 2-3 hónapja edzettem és elég szar volt a vállam, még megágyazni sem tudtam úgy, hogy ne fájjon. most edzek 10 hónapja, minden testrészre egy saját testsúlyos gyakorlat, már semmim sem fáj, a bal vállam kattan csak egy helyen. csak egy tipp :)
2011. dec. 18. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:

Remek ötlet köszi.


Egyébként nem is annyira váll, hanem inkább a tricepsz környékén érzem a fájdalmat.