Kezdőoldal » Sport, mozgás » Egyéb kérdések » Hogyan kezdjem el a konditerem...

Hogyan kezdjem el a konditerembe járást, a konditeremben az edzőért külön kell fizetni? Debreceniek hova jártok, melyik a jó konditerem?

Figyelt kérdés
Már túlvagyok az itthoni alapozáson,konditerembe szeretnék járni,de valamiért van bennemvalami félelem,hogy kezdő vagyok,és hogy állitsak be ilyen 2ajtós szekrények közé?
2009. okt. 17. 19:20
 1/7 anonim ***** válasza:

O, hat ettol egyaltalan ne feljel, hogy hogyan allitsal be kozejuk. Ok sem voltak mindig ilyen fittek, ilyen izmosak mint most.

Vegyel egy laza polot es egy kenyelmes, laza gatyat fel, meg a cipod legyen jo kenyelmes, es minel elobb, mondjuk hetfon iratkozzal be! Senkivel de senkivel ne foglalkozzal! Te nem oket mesz nezni, hanem a testedet edzeni mesz.

Tudom mirol beszelsz, en is jarok, de en egy nagyvarosban elek, es itt senki nem ismer senkit, egy kicsit konnyebb. De hidd el, hogy vannak nalam sokkal rondabb alakok is, ugyhogy engem aztan senki nem erdekel!

Menjel csak, hogy tavaszra szep legyel! Jo edzest!:)

Amugy fiu vagy lany vagy?

2009. okt. 17. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
17/F ha lány lennék nem lenne kisebbségi komplexusom a 2 ajtós szekrények mellett.Debrecen is elég nagy város,nem hiszem hogy ismerne valaki a teremben,csak félek,hogy valamit rosszulcsinálnék, van ott valaki aki segítsen nekem?
2009. okt. 17. 21:10
 3/7 anonim ***** válasza:
100%

Freedom Fitness, régi ruhagyár területén a Domb utcára járj. Én ott kezdtem el edzeni, nagyon jó, hangulatos és felszerelt konditerem. Társasággal sincs baj, nem lenézőek az emberek. [link]


Vannak kedvezmények a teremben, csak ajánlani tudom neked. Első alkalommal még soha ne vegyél bérletet, elmész, kipróbálod, ha tetszik, veszel bérletet, tagságival olcsóbb am, de ennek már nézz utána te. Am a pultos csajok se semmik ;)