Kezdőoldal » Sport, mozgás » Egyéb kérdések » Elsősorban az élsportolók...

Elsősorban az élsportolók válaszai érdekelnek, éltetek át sérülés utáni teljesítmény visszaesést?

Figyelt kérdés
Az a problémám, hogy utánpótlásban kb u18 ig, remekül ment a foci, csapatkapitány voltam, legjobb játékosok között fentartva, nagy reményekkel, profi hozzáállással. Azonban lett egy terdszalag szakadásom, fél év kihagyással. A rehabilitációt tökéletesen megcsináltam, semmi baja a térdemnek, viszont! Nagy nehezen ujra visszanyertem hónapok alatt a képességeimet, azonban nem mindent, ami a legjobban jellemezte a játékomat nem igazan/kevésbé jött vissza fél év után is. U19 ben alig bírtam visszaverekedni magam a kezdőbe, aztán most még u19 ben simán kezdő vagyok, de a második csapatban kéne játszanom. Rengeteget dolgozom 110% on, odafigyelek magamra minden téren, de nem tudom túl tenni magam azon, hogy kb 1 éve sokkal könnyebben és jobban mentek a dolgok. Másoknak is így és ilyen nehezen sikerült vissza térnie? Önbizalom hiányban szenvedtetek? Hogy tettétek túl ezen magatokat? Idővel visszajön ami régen ment? (Itt akadémián végig kérdeztem akinek ilyen volt, a ti véleményetek érdekel.)
2017. aug. 23. 21:09
 1/2 anonim ***** válasza:
100%
Profi sportoloknak altalaban a kihagyott ideo ketszereseig vannak eredmenybeli problemaik. Mivel te nem vagy az nem valoszinutlen, hogy akar 1.5-2 ev is kell ahhoz, hogy teljesen visszaterj oda ahol voltal. Napi szinten kell foglalkozni vele mivel lemaradasban vagy/.
2017. aug. 23. 23:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszod! Megnyugtató tudni ezt, akkor nem a kiégésről lehet szó.
2017. aug. 24. 08:02

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu