Kezdőoldal » Szerelem, szex » Ismerkedés » Diplomás lányok! Ti kezdenétek...

Diplomás lányok! Ti kezdenétek egy olyan fiúval, akinek nincs felsőfokú végzettsége?

Figyelt kérdés
Tehát eltudtok képzelni egy párkapcsolatot egy olyan fiúval akinek nincs diplomája?

2015. febr. 1. 22:15
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:

Jelenleg nem tudom elképzelni. Azelőtt sosem volt elvárás a diploma részemről, lényegében most sem mondanám ki egyértelműen, hogy az, de nehéz ezt megfogalmazni. Sok olyan élményem volt ismerkedés és párkapcsolatok terén, ami azt hozta ki belőlem, hogy "na jó, akkor mostmár csak diplomással".

Építőmérnök vagyok, sokszor ha beszélgetek valakivel, már a harmadik mondatban építészként szerepelek és ez az agyamra megy. Azt sem szeretem, amikor a párom érdektelen a szakmámmal kapcsolatban, vagy amikor becsmérel, hogy semmi értelme a mai világban ennyit tanulni, papírt szerezni. Természetesen ez egyáltalán nem függ diploma meglététől, de valahogy most még is él némi általánosítás a fejemben.

Pont azért nem értem ezt, mert én voltam/vagyok benne, én látom, hogy a hülyét is átrugdossák a legnevesebb egyetemeken is és bizony sajnos azok is eltudnak helyezkedni néhány jó kapcsolattal, akik 8 év alatt végeztek el egy szakot. No de mindegy, jelenleg ez van...

2015. febr. 6. 19:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 A kérdező kommentje:

Most komolyan szerezzek egy diplomát, hogy a lányok egyenrangúnak tekintsenek rám, illetve emberszámba vegyenek.? Ezt annyira degradálónak érzem. :/

Egyszerűen rossz bele gondolnom, hogy egy lány azért utasítsa el a velem való ismerkedést, csak mert nincs felsőfokú végzettségem.

2015. febr. 6. 20:15
 13/17 anonim ***** válasza:
Kérdező. Amennyiben boldogulsz az életben, képes vagy önmegvalósításra, olyan munkát végzel amilyet szeretnél és meg tudsz élni akkor nincs probléma azzal ha nincs diplomád. A probléma a léhűtőkkel van, akiknek nincsenek céljaik és szapulják a diplomásokat, mert próbálnak kezdeni valamit magukkal...