Kezdőoldal » Utazás » Európa » Nem volt pénz a kártyámon,...

Nem volt pénz a kártyámon, így nem tudta levenni a foglaló, de most levette pedig azt írta, hogy 24 óra múlva törlődik?

Figyelt kérdés

Sziasztok. Nos Amsterdamba keszulok nyaron, a hotel amit bookingon neztem es foglaltam azt irta, hogy a helyszinen kell fizetni, de azert elkerte a bankkartya szamomat, de penz nem volt rajta, utana kaptam smst hogy le akart venni 18 ezret annak ellenere, hogy irta az uzentben hogy a kartyat nem terhelik.

Most tettem rá pénzt, és levette, pedig emailben azt írta, hogy ha 24 oran belul nem rendezem akk torli a foglalast, ennek mar tobb mint 24 oraja, es kost levette a 18at, akkor most nem lett torolve a foglalas? Mert mas emailt nem kaptam azota. Csak felek h benyelik. Tapasztalatok?



2018. ápr. 11. 12:56
 1/3 sanyinak ***** válasza:

Olvasd ezt el:

[link]

2018. ápr. 11. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Ha zárolt a kártyán, akkor egészen biztosan nem törölte a foglalást. De amúgy erről miért nem a szállásadót kérdezed meg? A legtutibb választ ő tudja megmondani neked. A foglaláson megkapod az összes elérhetőségét, és booking-on keresztül is tudsz neki írni.
2018. ápr. 11. 13:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
A booking olyan szépen és tényleg annyira értelmesen írja le, mire szerződik veled. Állítólag elolvastad, bár azt kétlem, hogy megértetted. A kártyaadataidat megadtad. Azt nem értem, mit vársz tőlünk?
2018. ápr. 11. 14:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!