Kezdőoldal » Állatok » Egyéb kérdések » Csak engem bosszant, hogy a...

Csak engem bosszant, hogy a zooplus nem előre értesít az akciókról?

Figyelt kérdés

Havonta rendelek a zooplusról.


Legutóbb úgy jártam, hogy most hétfőn rendeltem 60 E ft értékben.

Másnap jött az email, hogy a 22 ezer fölötti összegre dupla bónuszpont jár.


Az ügyfélszolgálatuk rendkívül rugalmatlan. :(


Ha egy nappal előtte küldik az emailt, hogy másnaptól ilyen meg olyan akció lesz, vártam volna egy napot.


Az akcióváltásuk követhetetlen (mint pl a multiknál mindig egy adott napon van akcióváltás).


2019. ápr. 3. 11:36
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
Én is így jártam valamelyik akció előtt, így töröltem a rendelést és újból rendeltem :D ne hagyjanak ki a jóból
2019. ápr. 3. 11:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:

Már átadták a GLS-nek, mire reklamáltam.


Azt írták emailben, hogy az ügyfélszolgálat nem tudja jóváírni a pontokat.

Tudom, hogy nem így van..korábban már reklamáltam, mert aki miattam rendelt, azután nem írták jóvá a pontokat. :D

2019. ápr. 3. 11:55
 3/8 A kérdező kommentje:
Meg is írtam nekik, hogy a termékekkel elégedett vagyok, de a panaszkezelésük kritikán aluli :D
2019. ápr. 3. 11:56
 4/8 anonim ***** válasza:
100%
Sehol sem írják ki, ha akció lesz másnap (kivéve Black friday, kuponos napok stb), hogy "jaj nehogy rendelj". Ilyenkor mondd le a rendelést és rendelj újra, a gls-nél is le lehet mondani.
2019. ápr. 3. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Máshol sem értesítenek, úgy értem más típusú üzletek sem. Vannak időszakok, amikor lehet számítani rá. Például karácsony előtt, tanévkezdéskor. Vannak fix akciós napok, mint például a Black Friday. Néha még ők sem tudják, hogy most akciózni fognak, van, hogy csak azért akcióznak, mert felhalmozódott az árukészlet és nem fogy, és valahogy le kell csökkenteni, mert nincs elég hely tárolni mindent, nincs hova pakolni az új árut. Dolgoztam webáruházban, a néhány fix időszakon kívül mindig voltak random időpontban akciók, amiket mi is csak kicsivel előtte tudtunk, mert be kellett állítani az akcióban résztvevő termékeket.
2019. ápr. 3. 16:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
Mindig sikerül pont előtte nap leadnom a rendelést. :D
2019. ápr. 3. 16:53
 7/8 anonim ***** válasza:

olvass utána: 14 napos elállási jog


ne vedd át a csomagot és kérd vissza a pénzt és utána adj le másik megrendelést!

2019. ápr. 4. 00:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
A termékekre szükségem van még a héten :)
2019. ápr. 4. 05:57

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!