Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Egészség » Egyéb kérdések

A kérdés

Hogyan lehet leszokni az altatóról? Sajnos kezdek rászokni, mert anélkül semmit nem alszom.

Ha már 2 napja nem alszom, a 3. napon muszáj bevennem, hogy aludjak.

Keress kérdéseket hasonló témában: altatóról-leszokás

  nov. 9. 13:24  Privát üzenet  

A válaszok
Én is szedtem sokáig, addiktológián szoktam le. Ez több, mint 1 éve volt, azóta mindenféle gyógyszert kipróbáltam, de már jó ideje csak néha veszek be altatót, egyébként hajnalban 2-3 körül tudok elaludni.

A válasz 34%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 74%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/7Időpont nov. 9. 14:03 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Nehezen, de gondolj arra, hogy egy idő után hiába veszed be, már nem fog hatni, tehát így sem-úgysem fogsz aludni. Úgy emlékszem, nálam 4 vagy 5 nap volt a rekord, amennyit nem aludtam, pedig a végén már bevettem vagy 6 szem altatót..

Nálam az használt, hogy kialakítottam egy esti "menetrendet", igyekszem kb. ugyanakkor lefeküdni és ugyanazokat a dolgokat végezni előtte. Hozzáteszem, én régóta sokféle pszichiátriai gyógyszer szedek, köztük olyanokat is, amik ugyan nem altatók, de elősegítik az elalvást. Ezek nem okoznak olyan gyorsan hozzászokást, de indokolatlanul nem szabad szedni őket, kizárólag orvosi utasításra.



A válasz 69%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 86%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/7Időpont nov. 9. 14:04 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Az az igazság, hogy nekem depresszióra antidepresszáns gyógyszert írtak fel, de nem szedem, mert nem akarok eltompulni. Szerencsére 3-4 hónap után jobban vagyok. Életmód változtatással, gyógynövényes nyugtatókkal, vitaminokkal kúráltam magam, csak az alvásproblémán nem tudok segíteni. 3-4 könyvet is elolvastam a jó alvásról, mégsem sikerül.

# 3/7Időpont nov. 9. 14:47 Privát üzenet
A kérdező kommentje:

Mi az addiktologia? Ezt találtam:


[link]



# 4/7Időpont nov. 9. 14:53 Privát üzenet
A kérdező kommentje:

Ezt találtam:

5-10 naponta 1/4 tablettával csökkenteni.

vagy: Heti 4 estére lecsökkenteni.Aztán a mennyiséget is csökkenteni. Vagy: Új, korszerűbb, vagy gyengébb altatóra váltani vagy gyógynövényesre. Életmódváltás: Sok mozgás a levegőn, stb. Alváshigiéne: pl. rítusok este.

NE SZEDD TOVÁBB 4-8 hétnél!



# 5/7Időpont nov. 9. 15:10 Privát üzenet
A kérdező kommentje:

itt az oldalon találtam:

https://www.gyakorikerdesek.hu/egeszseg__egyeb-kerdesek__100..



# 6/7Időpont nov. 9. 19:48 Privát üzenet
Én úgy szoktam le a Stilnoxról, hogy eleinte csak 3/4-et szedtem napokig, makd felet, negyedet ugyanígy. Így lehet és érdemes

A válaszíró 83%-ban hasznos válaszokat ad.
# 7/7Időpont tegnap 13:31 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Saval 0,5 mg os altatórol szeretnék leszokni mivel mellékhatásként egész nap zsibbad az arcom és kissé félre megy a szám. Sikerült e valakinek leszonia rolla?
Frontinta mennyi idő rászokni? Orvos írta fel.
Altatóról le lehet szokni? Hogyan kell csökkenteni?
Ugye nem kezdek rászokni az alkoholra?
Vannak itt olyanok akik sok cola lightot isznak? Mik a tapasztalataitok? Miért lehet ilyen könnyen rászokni, és egyre többet inni?
Kezdek rászokni a teákra, ajánlanátok nekem finomakat, és ha valami különlegesség honnan tudom beszerezni?

Kérdések az Egészség rovatbólKérdések az Egyéb kérdések rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!