Kezdőoldal » Egészség » Mentális egészség » Burn-out kiégés után közben...

Burn-out kiégés után közben mit lehet csinálni? Programozó vagyok már sok éve 5+.

Figyelt kérdés
Szerettem is csinálni, mindig ez szerettem volna lenni. De mostanában utolsó 1 éve néha hányingerem van a munkától szó szerint. Hanyagolom a munkáim, egyre kevesebbet tudok teljesíteni, ettől több munkám lesz .. Semmi örömöm nincs a már benne, idén kaptam egy teljesen új projektet ami más volt az eddig megszokottól, abban kicsit jobban haladtam kicsit élveztem is. Elkezdtem sportolni tavasszal, szinte minden nap sportolok, otthon nem dolgozok, hétvégén tudok pihenni. Hogyan másszak ki ebből a kiégett helyzetből?
2011. szept. 1. 15:49
1 2
 11/13 A kérdező kommentje:
Ezt a problémámat főnökömmel ugye ne osszam meg?
2011. szept. 1. 17:17
 12/13 anonim ***** válasza:
Az alkoholproblémát semmiképpen ne oszd meg a főnököddel, mert elég hamar szóbeszéd tárgyává válnál a kollégáid körében. Esetleg ha jóban vagytok, akkor viszont megemlítheted neki, hogy nagyon megvisel, hogy hétvégi apuka lettél és nem tetted túl még magad a válásodon, de próbálsz tudatosan túljutni a dolgon. Mivel a munka neked terápia, ezét szeretnéd, ha új kihívások elé állítana, ahol próbára teheted a szaktudásodat és merjen egész nyugodtan nehezebb feladatokat is rád bízni, mert te bizonyítani szeretnél. Megemlítheted neki, hogy a múltkori feladatokat mennyire élvezted, stb. Ha ezt így tálalod, akkor a hátrányodból előnyt kovácsolsz, mert becsülni fognak az őszinteségedért és hogy szeretnél fejlődni mind emberileg, mind szakmailag.
2011. szept. 1. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/13 anonim válasza:

Szia

így nyolc évvel későbbben, megoldódott a probléma?, ha igen akkor milyen megoldás találtál?, Én is hasonló cipőben járok hét év munka után.

2019. szept. 1. 00:41
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu