Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Mentális egészség » Depresszióra tényleg használ...

Depresszióra tényleg használ a rendszeres sport?

Figyelt kérdés

Ha minden nap űzöd, látod, hogy egyre jobban megy, stb.

Ez segíthet a depressziót leküzdeni?



2017. szept. 2. 11:32
 1/10 anonim ***** válasza:
Szerintem mindenféleképpen! Én is voltam mélyponton,elkezdtem futni meg fekfőtámaszozni.. sokkal jobb lett a közérzetem. 39.f.
2017. szept. 2. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Tényleg. Minden szempontból segít. Növeli a szerotonin hormonok termelődését, javítja az agy oxigénellátását, levezeti a feszültséget és növeli az önbizalmat. Nem mellesleg erősít és fogyaszt, ami már önmagában is örömöt okoz.
2017. szept. 2. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
Saját tapasztalatom alapján határozottan igen.
2017. szept. 2. 11:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
100%
A depresszión bármilyen aktív szabadidős tevékenység segít főleg ha némi sikerélményt és örömöt okoz meg ad valami célt. Ez persze nem oldja meg a problémáid meg valszeg előbb utóbb vissza vissza csúszol a gödörbe, de ez már csak egy ilyen dolog.
2017. szept. 2. 11:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
És főleg ne hagyd ki a napontai hangos éneklést.
2017. szept. 2. 12:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
Igen, engem már egy-egy kiadós séta is jobb kedvre derít.
2017. szept. 2. 14:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 Miquel ***** válasza:
Valóban, #4-es jól írta. A depresszión bármilyen aktív szabadidős tevékenység segít. Több okból is. Mind a mozgás, mind a napfény D vitamint termel a szervezetedben. A D vitamint szokás "jólérzemmagam" vitaminnak is aposztrofálni, mert valóban jó érzéssel, boldogsággal tölti el az embert.
2017. szept. 3. 12:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

Segít, mivel sportolás során emelkedik a dopamin- és szerotoninszint. Ezeknek a csökkenése okozza - az agy bizonyos területein - a depressziót.

Nekem (major) depresszióm nincs, viszont ciklotímiám igen. A mélyponton gyakran elmegy minden életkedvem, nagyon magamba tudok zuhanni. A rossz az, hogy ilyenkor a sportolásra is nehezen veszem rá magam, de ha sikerül, akkor utána jobban érzem magam sokkal. Gyógyszert nem akarok szedni, szóval ilyenkor kajálással és sporttal próbálom feldobni magam (mindkettő stimulálja a jutalomközpontot). A futás és úszás működik a legjobban nálam. Kondizom is rendszeresen, de az ilyenkor nem segít.

2017. szept. 3. 12:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

Háááát, nem tudom....

Én a nyár 2. felében nagyon mély időszakot éltem meg minennapos bringázás és néha egyéb testmozgás ellenére.

Nem tudom, ha a sport segít, akkor öngyilkos lettem volna ezek szerint nélküle, de szó szerint.

2017. szept. 7. 10:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim válasza:
Igen.Mozgás,friss levegő nagyon sokat számít!!!
2017. szept. 7. 12:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!