Kezdőoldal » Ételek, italok » Vendéglátás, éttermek » Gyorséttermek direkt hagynak...

Gyorséttermek direkt hagynak ki rendszeresen egyes tételeket a rendelésből, vagy ez csak figyelmetlenség?

Figyelt kérdés
Amikor legutóbb KFC-ben kajáltunk, lemaradt 2 strips meg egy krumpli. Ma Mekit rendeltünk házhoz, kimaradt 2 majonéz. És ez szinte állandóan így van, hogy kimarad ez-az. Ha reklamál az ember, akkor általában szó nélkül pótolják, vagy adnak kupont netpincéren (amivel az ember nincs kisegítve, mert a kért dolog nem jött meg), de nagyon unalmas pár száz Ft-ért állandóan macerázni. Ez valamilyen költségoptimalizálás, vagy tényleg ennyire ügyetlenek?

2021. szept. 26. 13:11
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:
87%

KFC-ben dolgozom, egy percem van összerakni egy rendelést akkor is, ha B-smart+fokhagymaszósz, meg akkor is, ha egy box, két menü, egy kosár, és a kosárban a krumplit káposztára cserélték, a menüben az üdítőt kávéra, meg gyümölcslére, meg még van hozzá +2 strips, +4 hagymakarika, +egy alsócomb, jaaa, megjegyzésben oda van írva, hogy a vendég a kosárba csak alsócombot szeretne, és egy-két tétel ki van stornózva (amit nekünk ugyanúgy kiír a monitor, csak pirosan).

Na, ezt lásd át, értelmezd, és fuss végig a soron, szedd le a kosarat (válogasd ki az alsócombot, meg a kétcsontos szárnyat), csinálj shaket, ami alsó hangon 30 mp/db, pakold össze, csomagold be...

Persze, emellett arra van ideje az alkalmazottnak, hogy végiggondolja, hogy ő most megspórolhat - nem magának, a CÉGNEK - 190-700 forintot, ha lefelejt valamit.

2021. nov. 2. 02:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 anonim ***** válasza:
51%
De engem pl nem érdekel, hogy milyen nehéz a te munkád. Engem az érdekel, hogy ha kifizetem a kaját, akkor megkapjam. Múltkor a gyerekkel a kórházból jöttünk haza és csak az maradt le, amit ő kért. Engem az érdekel, hogy neki jó legyen, nem az, hogy neked mi a bajod. Most ez parasztságnak hangzik, de ez van. Az sem érdekel senkit, amikor nekem nehéz, nem mondhatom, hogy azért hibázok folyamatosan, mert nekem nehéz. Jelentsd a problémát, ha nem kapsz segítséget, akkor alkalmatlan vagy. A múltkor egy családi közös kertrendezés alkalmával nem bográcsoztunk, hanem elmentem a kfc-be. 40ezres rendelés volt, bementem, és igenis kértem, hogy nézzük át, mert drivera az ilyenek miatt be sem állok már.
2021. nov. 2. 13:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 anonim válasza:
71%

#12es egy borzasztó földmunkáséhoz tudom hasonlítani a hozzáállásodat

Másfél évet dolgoztam KFCben és az utolsó 4 hónapomban heti 4-5 napot driveban töltöttem 8+ órával


Igen ez volt a diákmunkám és megtettem mindent hogy jól végezzem. Viszont én is és a többi dolgozó is ember. És bár nem szeretnénk de hibázunk. Van hogy a szemem nem veszi észre, van hogy szimplán elcsesztem van hogy összekevertem. Mikor 50+ rendelést raksz egy óra alatt össze, deliveryt driveval kombinálva előfordul. Hidd el nekünk sem jó várni a fúriákat hogy ki tudjuk nekik cserélni.


Az meg hogy téged nem érdekel hogy velem mi történik az felháborító. Viszont te elvárod hogy amikor visszajössz reklamálni elhiggyük hogy nem kivetted / már megetted.

Az hogy nem tudod megérteni hogy mi is csak emberek vagyunk akik semmi rosszat nem akarnak csak a te szellemi képességeidet minősítik.


Szerintem a legjobb megoldás az ha megkapod a csomagot (driveban arrébb gurulsz mert mérik az időt) átnézed a blokkról tételesen és ha valami kimaradt visszajössz. Szépen szólsz hogy szia ez vagy az kimaradt itt van rajta a blokkon. 90% hogy odaadják és minden el van intézve. Ez nem a balhézásról szól, ha kifizetted meg kéne kapnod. Viszont egy kicsi hiba miatt jelentetet rendezni amit 1 perc alatt meg lehet oldani baromság!

2021. dec. 27. 14:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 anonim ***** válasza:
31%
Kicsi hiba, hogy folyamatosan marad le valami? Azért hagyjuk már! Kicsi hiba, ha az óvónő megrángatja a gyereked, mert van 30 másik? Kicsi hiba, ha a kivitelező elcseszi a munkáját, amiért fizettél? Kicsi hiba, hogy mondjuk a kórházban fél napig hagyják nagymamádat a kakában, mert van más dolguk is? Én elhiszem, hogy rossz, szakács vagyok, csak tudom. De ha képtelenek vagytok ellátni a munkátokat, akkor vagy az elvárások teljesíthetetlenek, vagy ti vagytok alkalmatlanok a posztra. És ember vagy, igen, de a kutyát sem érdekled. Nem azért gurul be az ember a driveba, hogy megnézze a szegény dolgozó egyetemistát, hanem azért, hogy megkapja a kaját amit kifizetett. Engem meg az háborít fel rohadtul, hogy van drive, de be kell mennem, ha meg is akarom kapni, amit kértem. Ettől eltekintve rettentően sajnállak titeket, hogy nektek ott kell szpni. De nem annyira, hogy érdeljen a bajod, amikor a kölyök néz rám, hogy az ő kérése hol van, én meg már egy fél várossal vagyok arrébb.
2021. dec. 27. 14:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 anonim ***** válasza:
48%
KFC-nél ez rendszeres, mondhatni a céges policy, hogy kevesebbet adjunk ugyanannyi pénzért. Én egy sablon email választ kaptam a panaszra az üzletvezetőtől, miután 2 ezer forinttal lehúztak (3200-at fizettem és kaptam egy 1200-as adagot).
2022. jan. 9. 22:24
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!