Kezdőoldal » Ételek, italok » Vendéglátás, éttermek » Ennyire katasztrófálisak az...

Ennyire katasztrófálisak az ételrendelős cégek?

Figyelt kérdés

Itt Győrben már a sokadig cégtől rendelek, de kb. 2. alkalom után mindegyikbe belebukok.


Vagy 2 órát kell várnom, az étel persze jéghidegen érkezik meg. Vagy fél óra alatt itt van, szinte teljesen nyersen a rántott dolgok.


Netpincéren szoktam nézegetni az értékeléseket és mások is eléggé leértékelik őket. Kb 60%-on állnak.



Valaki el tudja mondani, hogy mi az oka ennek? Az árak igen magasan vannak fent, szóval nem értem. Normális szakácsot nem tudnak felfogadni, vagy megfelelő számú futárt?


Vagy csak én botlok mindig ilyen éttermekbe?


Nem sajnálnám a pénzt, de már nem rendelek, inkább valamit gyorsan összedobok, mert mindig attól kell rettegnem, hogy vagy fél nap, mire ideérkezik, vagy ehetetlen pocsék, amit a "kutya elég nem dobnék"...


Hol a hiba? Esetleg itt is vannak "luxus cégek", akiktől érdemes már csak rendelni, a többi meg eléd vág, amit jónak tart?


2019. febr. 15. 11:58
1 2 3
 11/25 A kérdező kommentje:

#10


Hát igen, most jöttem rá én is a valóságra. Eddig abban a tévhitben éltem, hogy ha az ember nem akar főzni, és szeretné kényeztetni magát, akkor rendel és a pénzéért cserébe kap egy korrekt ételt.


De két kezemen nem tudom megszámolni, hogy mennyi ételszállítós cégben csalódtam.


Az okát nem értem. Mert ha jól megcsinálnák, többet is rendelnék tőlük, de így marad a leértékelés, meg az, hogy többet az én pénzemet nem látják.


Szerintem kifizetődő, ha valaki korrekt és igazi minőséget szolgáltat. Senki sem hülye, hogy moslék után még egyszer rendeljen ugyanonnan. Főleg úgy, hogy nem pár száz forintról van szó. Ráadásul az ilyennek terjed a híre is.

2019. febr. 15. 12:53
 12/25 anonim ***** válasza:
73%
Érdemes megnézni az értékeléseiket.
2019. febr. 15. 13:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/25 anonim ***** válasza:
92%

Szintén győri vagyok. Néha szoktam pizzát rendelni munkahelyemre. Mindig korrekt minőségben és melegen hozták. (Nem mindig ugyanonnan rendelek.)


Egyszer volt olyan, hogy bekanyarodott a fickó a jellegtelen fehér autójával, jó messze megállt és csak ült, ült benne. Én meg vártam, figyeltem a bejövő autókat, hogy melyik hajt ide, melyikből száll ki valaki és szed elő egy pizzát, vagy legalább kezd nézegetni, hogy ki várhat őrá (megbeszéltük, hogy kimegyek az épület elé). 5-10 perc várakozás után abból az autóból szállt ki a fickó és kiderült, hogy ő hozta a pizzát. Na, téged se fognak az eszedért ellopni, mosolyogtam magamban!


De a pizza minőségével sosem volt gondom.

A kihozás idejére én nem tudok mit mondani. Nyilván a legtöbb megrendelés dél - 1 óra körül van. Ha akkorra akar az ember, akkor rendelje meg jóval előbb és mondja, hogy akkorra kéri. Egyébként meg ott ülök az irodámban, ha később hozzák, hát később hozzák. Ill. én általában meg szoktam kérdezni, kb. mikor számíthatok rájuk, nehogy pont akkor kezdjek olyasmibe, amit nem lehet abbahagyni. Nekem szoktak telefonálni, mikor már közel járnak, akkor kimegyek és pár perc várakozás után oda is érnek.

2019. febr. 15. 13:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/25 anonim ***** válasza:
77%

Sokszor hallottam már ezt a "majd rossz értékeléseket kapnak és akkor nem rendelnek onnan" kijelentést, mégis virágzanak a pocsékabbnál-pocsékabb helyek.

Az értékeléseket max azok nézik, akiknek van kedvük/idejük hasonlókat böngészni, a többiek ugyanúgy rendelni fognak onnan, vagy nincs is más lehetőségük a lakóhelyük miatt. Nálunk egyetlen étterem szállít házhoz, nem lehet válogatni ha házhoz akarunk rendelni ételt. Nagyvárosokban jobb a helyzet, a fővárosban meg ugye el vannak kényeztetve, ott lehet válogatni. Én max konstatálhatom a Google-értékelést és ennyi. Konkurencia nélkül nem sokat érnek a pontszámok. Ez nem olyan, mint az árukereső, ahol van minden termékre harminc bolt és ki lehet választani a legjobbat.

2019. febr. 15. 14:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/25 A kérdező kommentje:

"Sokszor hallottam már ezt a "majd rossz értékeléseket kapnak és akkor nem rendelnek onnan" kijelentést, mégis virágzanak a pocsékabbnál-pocsékabb helyek."



Sajnos ebben igazat kell adjak neked. Ez a szomorú valóság, amit leírtál.

2019. febr. 15. 14:14
 16/25 A kérdező kommentje:

"Egyszer volt olyan, hogy bekanyarodott a fickó a jellegtelen fehér autójával, jó messze megállt és csak ült, ült benne."


Nekem egy "D"-vel keződő étterem futárja szokott hasonlót csinálni ebben a városban.


Ül, mint a hülye, én nyitom ki az autó ajtaját, veszem ki a kaját, csukom be az ajtót. És még egy bunkó is :DD


Persze borravaló maradt a zsebemben, lesz.om hogy siet, annyit tegyen meg, hogy kiszáll a kocsijából a kerítéshez odajön. Mi a tökömet képzel?



A vicc az, hogy itt viszont a kaja meg korrekt és nem is drága, csak a futárok meg teljes elmebetegek, és emiatt nem rendelek.

2019. febr. 15. 14:22
 17/25 A kérdező kommentje:

A pizzákat amúgy nehezebb szerintem elrontani, eddig max 1-el ha volt bajom az elmúlt sok év alatt. Persze nem sorolom ide azt, ha ki van hűlve, de finom lenne... Ha felmelegíted kicsit, még simán ehető.


Csak annyira nem kedvelem őket, inkább a frissensülteket.


Ma is gondolkoztam, hogy este rendelek a családnak, de már elment a kedvem az egésztől.


Majdnem biztos, hogy valami gond lenne vele.


Elnézést a sok panaszkodásért, de tényleg elkeserített ez a helyzet, ugyanis néha rá vagyok szorulva, hogy rendeljek időhiány miatt, de be kell látni, erre alapozni nem lehet. Akinek nincs ideje, az b.ssza meg magát, már a pénzéért sem kap cserébe semmit :(


Marad a főzés, legalább abba tudom mi van.

2019. febr. 15. 14:29
 18/25 anonim ***** válasza:
100%
Egyszer én is a rántott sajttal jártam meg. Fagyos volt. Annyira pipa voltam, hogy rendeltem másnap is ugyanezt. De a futárt nem engedtük el, ott helyben kinyitottuk az ételes dobozt, megnéztük, és megint fagyos volt a sajt. Mondtuk a futárnak, hogy most akkor megyünk vele vissza ahonnan hozza a kaját. A férjem beült vele a kocsiba, én követtem a saját kocsinkkal. Bementünk és amikor a szakács kijött, közöltük vele, hogy egye meg amit főzött.. Majd a főnöknek mondtuk, hogy a 2 napi kajarendelés árát vagy visszaadja, vagy megvárjuk amíg kijönnek ellenőrzésre, mert ezt jelenteni fogjuk. Visszaadták a pénzt. Azóta nem rendelek kaját. Inkább főzök vagy elmegyünk egy étterembe. Ott ha nem jó egyből vissza lehet küldeni.
2019. febr. 15. 14:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/25 anonim ***** válasza:
67%
"Az értékeléseket max azok nézik, akiknek van kedvük/idejük hasonlókat böngészni, a többiek ugyanúgy rendelni fognak onnan, vagy nincs is más lehetőségük a lakóhelyük miatt. " Pizza.hu pl sok étteremről van értékelés, két perc megnézni.
2019. febr. 15. 16:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/25 A kérdező kommentje:

#18


Az igen! Le a kalappal, helyesen cselekedtetek. Az ilyen szakácsot úgy rúgnám ki, hogy a lába nem érné a földet a főnök helyében. Teljesen jogos, hogy egye meg a főztjét.


Azért vették fel, hogy főzzön, emberi fogyasztásra alkalmas módon.


Egyébként lehet, a futár kevés, összegyűlik 10 rendelés, amik régóta várnak, és mondjuk 2-t még hozzácsapnak, amelyet nem készítenek el ehető módon az időhiány miatt, ekkor viszont már nem a szakács a hibás...


Csak én erre azt mondom, marhára nem érdekel, oldják meg; ha fizetek, ehető ételt hozzanak ki, ne valami moslékot.

2019. febr. 15. 16:17
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!