Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Párkapcsolati problémák » Elvárhatnám a páromtól, hogy...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Elvárhatnám a páromtól, hogy néha elmenjünk normális helyekre is?

Figyelt kérdés

Nyáron kiülni valami parkba inni a haverjaival, télen pedig egy lepusztult, olcsó prolikocsmába, ahol fűtés sincs. Nagyjából ennyi a közös program.

Ha visszautasítom ezeket a csodás szórakozási lehetőségeket, akkor a fejemhez vágja, hogy márpedig nekem semmi nem jó, nincs kedvem vele sehova menni és milyen aszociális vagyok...

Lenne pénze alkalodmadtán mozira, étteremre, de nekem egy kirándulás is megfelelne. Én kevésbé állok jól anyagilag, de mindennek ki szoktam fizetni a felét. Neki a nyaralásunk aprópénz volt, én egy évig gyűjtögettem (diák vagyok), mégis forintra pontosan kiperkáltam a részemet.

2 évig távkapcsolatban voltunk, örültem az együtt töltött hétvégéknek, bármi volt a program. Azért reménykedtem, hogy kicsit megváltoznak a dolgok, ha majd együtt élünk, de ő nem nagyon mutat hajlandóságot a szabadiőnk minőségibb eltöltésére.


2017. dec. 2. 14:53
1 2 3
 1/22 anonim ***** válasza:
98%
Neki ennyire van igénye. Én nem lennék vele eggyütt.
2017. dec. 2. 14:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/22 anonim ***** válasza:
76%
És miért vagy vele? Vagy neked is csak erre a szintre van igényed - legalább is a partnered terén?
2017. dec. 2. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/22 anonim ***** válasza:
95%

Nem, nem VÁRHATOD el, NEKI ez az, amire igénye van.


Ha neked - érthetöen - ennél több kell, akkor keress megfelelö partnert hozzá, ne maradj egy ennyire primitív lénnyel.

2017. dec. 2. 14:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/22 anonim ***** válasza:
100%
Elvárni bármit lehet, de ha nem akarja, nem csinálja. Keress egy olyat aki igen.
2017. dec. 2. 15:01
Hasznos számodra ez a válasz?