Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Szerintetek megvalósítható?

Szerintetek megvalósítható?

Figyelt kérdés

Tegnapelőtt vettem egy Tesla Model S- t.

Már mentem vele 4000 km-t, és az a tapasztalatom hogy szépen megy viszont elég sokat fogyaszt, emellett nagyon is ritka az országban a töltőhálózat. Otthon szoktam tölteni, de sajnos ez elég időigényes.

Mint korábban már beszéltem róla volt egy olyan ötletem hogy kiszedem az egyik motrot a kocsiból, hogy így is kisebb legyen a fogyasztás a tömeg, ezáltal a környezet szennyezés is. Na most, tegnap este ki szereltem a motrot a kocsiból ma pedig arra gondoltam, hogy megépítem az új szélkereket, amire a kiépített motrot szerelném fel, mint generátort. Ha emlékeztek rá, tavaly már volt egy hasonló építésem, akkor a fészerből vettem elő egy régi centrifuga motrot, azzal termeltem az Öko házamhoz az áramot. Hatalmas sikere volt mert a szomszéd akármikor jött haza láttam hogy irígykedik mikor megérkezett az 1000-es Swiftével.

Na már most ennek a kis centrifuga motornak túl kicsi az áram termelése ahhoz, hogy az Öko házam at is és a Teslámat is tudja egyszerre ellátni árammal. Így hát az az ötletem támadt, hogy összekötöm a kellemeset a hasznossal nem csak úgy jobban megy az új Tesla az egy motorral és kevesebbet fogyaszt, hanem még a villany számlámat is olcsóbbá tudnám tenni. Ugyanis nem olcsó egy ilyen teszt lát megtankolni otthon. Hatalmas előny a történetnek, hogy a kiépített motornak pontosan ugyanakkor a teljesítménye van, mint a bent maradt egy motornak, ezáltal nyilvánvalóvá válik hogy a megtermelt áram és fogyasztott áram pontosan ugyanannyi lesz.

Így teljesen környezetbarátként fogom tudni üzemeltetni az új autómat 0 Ft-os költséggel/ km, sőt amikor éppen nincs töltőn a Tesla a megtermelt áramot el tudom adni az eon- nak.

A szomszédnak fizeti az áramot is, meg a sok benzint is amit megeteted 1000-es Swiftével. A kérdésem a következő: szerintetek megvalósítható az ötletem?

A turbinát természetesen a hajtómű áttételeken keresztül tengelykapcsolóval ellátva forgatnák meg a lapátok, ezáltal biztosítva lenne hogy jóval nagyobb teljesítményt adjon le a Tesla motor, ergo ha 400 km-t megtéve 2- óra alatt lemerül a Tesla akár, 1- óra alatt is 100 %-ra fel tudjam tölteni az akumlátor pakkot.

A kérdésem még az lenne, van-e közöttetek olyan, aki csinált már ilyet és van tapasztalata az építés buktatóiban? Továbbá ha most nekiállok nagyjából mikorra számítsak hogy kész leszek vele?


2018. dec. 2. 19:09
1 2 3
 21/24 anonim ***** válasza:
ZZZZzzzz még mindig gyenge vagy privatban is. :D :D
2018. dec. 2. 21:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/24 anonim ***** válasza:
28%

Hagyd ezt a 69%-os bohócot kérdező.Arra jó,hogy ide írkod,van mit lepontozni.

:D

2018. dec. 2. 22:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/24 anonim ***** válasza:
Azt hittem már eltűntél...
2018. dec. 2. 22:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/24 A kérdező kommentje:
Neked kellene eltűnni. Gyáva.
2018. dec. 3. 14:28
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!