Kezdőoldal » Közlekedés » Biztosítás, papírmunka » A bonus – malus fokozat...

A bonus – malus fokozat véglegesítése miatt adódott-e másoknak is gondjuk az új biztosítónál megkötött KGFB szerződéssel?

Figyelt kérdés

„(A 21/2011. (VI.10.) számú NGM rendelet értelmében)….A bonus – malus fokozat véglegesítéséhez a biztosító a szükséges adatokat a központi kártörténeti nyilvántar-tásból kérdezi le….”


„A hivatkozott rendelet a biztosítókat arra kötelezi, hogy amennyiben a szükséges adatok HATÁRIDŐRE nem beazonosít-hatóak és ezáltal a szerződés végleges besorolása nem állapítható meg, a szerződés BESOROLÁSÁT A00 KATEGÓRIÁBAN VÉGLEGESÍTSE.” (kiemelések tőlem…)


„Megszűnt szerződése alapján a megfelelő bonus-malus besorolást csak abban az esetben tudjuk érvényesíteni szerződésén, HA ELŐZŐ BIZTOSÍTÓJA A MEGSZŰNT SZERZŐDÉSÉT A KÖZPONTI KÁRTÖRTÉNETI NYILVÁNTARTÓ FELÉ MEGFELELŐEN LEJELENTETTE.”

(kiemelés tőlem..)


Kérdéseim:


1. hogy lehetséges, hogy ezekről a dolgokról ez év február 21-én kapom az értesítést? (Az idézett mondatok ebből, a 2012-02-15-i keltezésű levélből származnak)

2. honnan kell nekünk, biztosítottaknak tudnunk „A” HATÁRIDŐ-t? és az vajon mely időpont?

3. ha a rendelet szerint az előző biztosítónak kell lejelenteni a nála megszűnt szerződést, miért BENNÜNKET büntetnek a visszasorolás lehetőségének felemlegetésével??

4. mit tehetnek azok, akik ebben a helyzetben vannak, és az előző biztosítójuk a volt biztosítottjaik kérésének (esetleg) nem fognak eleget tenni?

5. Mi van itt?!?



2012. febr. 21. 15:38
1 2 3
 21/30 anonim ***** válasza:
Csütörtök-péntek és mai napon egész nap próbáltam hívni a K&H biztosítót. Elég sokba kerülhetett, mert több órán kereszül hallgattam a zenét,de egyszer sem vették fel a telefont. ez ám a korrekt ügyfélbarát hozzáállás :( Bementem egy bankfiókjukba is, ott pedig azt mondják, hogy ők nem tudják megnézni a szerződésemet, csak telefonon megkérdezni, de nekik sem veszik fel. Hogyan lehet ilyet megengedni európában(?) a XXI.-ik században? A szerződést meg lehet kötni a bankban vagy online, de ha kérdés vagy elintézni való van akkor nem lehet felhívni őket. Annyit kicsikartam az ügyintézőből, hopy írja le hogy ott jártam és próbáltam adatot egyeztetni és ügyet intézni, majd lepecsételték. 2x írtam mailt is, elküldtem a kártörténetit és a felmondónyilatkozatot. Egyszer személyesen is leadtam, de semmi válasz nem jött sehonnan. Ma annyit mondott s hölgy mindössze, hogy csak akkor válaszolnak, ha hétvégén újra lekérik és nem stimmel. Kedvesek ugye?
2012. febr. 27. 16:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/30 anonim ***** válasza:

A K&H-t egyszerűen lehetetlen felhívni. Ami vicc, ha bemegyek egy K&H-ba ott meg nem tudják megnézni az adatokat

Ha valaki úgy jár majd hogy ugrik a bonusza írjon, mert mindenképpen perre kell vinni az ügyet és jobb lenne ha több ember egyszerre perelne (talán perközösség vagy mi a neve)

Facebookon vagy valahol kellene létrehozni erre valamit, de én nem FB-zok. :)

Ha lesz ilyen akkor ide is írja be az illető legyen szíves!

2012. febr. 28. 08:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/30 A kérdező kommentje:

Tegnap végre - e-mail-en - perrel való fenyegetődzés után, az Allianz elküldte a kártörténetre vonatkozó igazolását, amit világhálón is és postai úton is azonnal továbbítottuk a K&H-nak.

Ám a biztosításunk törlése igazolására vonatkozóan az Allianz-os nem adott ígéretet. Igaz, hogy a kártörténeti igazolás egy pontjából ez következik.

De ki tudja, elég lesz-e ez az újnak?!?

Mert ennek a központi telefonos ügyfélszolgálati rendszerében még tegnap sem szerepeltünk "ügyfélként", a rendszer megakasztott a további kapcsolatfelvételben, pedig az egész évre szóló biztosításunkat több mint másfél hónapja befizettük. Érdekes, de érdekes, ezt a pénzt viszont elfogadták, nem utalták vissza.

Csatlakozom azok véleményéhez, akik - ha ez a dolog nem rendeződik - azt mondják, perre kell vinni ezt a biztosítós káoszt.

És még nem szóltunk arról, kiknek, mennyi munkaidejük esett ki, ki mennyiért telefonálgatott, netezett, postai költségekbe és idegnyugtatók szedésébe verte magát.

2012. febr. 28. 10:57
 24/30 anonim válasza:

Na úgy látom nem vagyok egyedül.

Lehet tudni ki a sáros?

Én most levelezek a K&H-val de nem foglalkoznak a kártörténeti igazolásommal, mert nem... A törvényre hivatkoznak, miszerint a Nyilvántartásból kell lekérniük, de közben ez van a törvényben: "6. § (1) A biztosító köteles a hozott kárelőzményi igazolást a besorolásra vonatkozó szabályok szerint figyelembe venni, amennyiben az igazolás tartalmazza az adott biztosítónál nyilvántartott időszakot, a kármentességet, vagy azt a tényt, hogy az üzemben tartó a szerződés hatálya alatt hány, a biztosító által elismert vagy vele szemben jogerősen megítélt kárt okozott." A kártörténetit sikerült megszereznek az Allianztól, és el is küldtem. De az biztos, hogy rendőrségi feljelentést fogok tenni, ha nem teszik a dolgokat rendbe. Szóval bárki akar perközösséget, én csatlakozom.

2012. febr. 28. 12:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/30 anonim ***** válasza:
Ez a perközösség valószínűleg jó lenne. valami nyilvános helyen kellene hirdetni, vagy lehetőséget biztosítani hogy lehessen csatlakozni. (például facebook) ha valaki ért hozzá, pl ügyvéd, jogász és szintén érdekelt az ügybem az talán jobban tudná mit kellene csinálni.
2012. febr. 28. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/30 anonim ***** válasza:

Ebből a cikkből nem tudom mi lehet igaz, minden lehetőséget felsorol. Nem értem a mabisz honlapján miért nincs valami megnyugtatás ezzel kapcsolatban?

Itt a cikk: [link]

2012. febr. 28. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/30 anonim ***** válasza:
Na itt egy mabisz állásfoglalás, talán ad reményt: [link]
2012. febr. 28. 19:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/30 A kérdező kommentje:

Köszönöm, köszönjük a hasznos válaszokat!

Minden jót Mindenkinek!

2012. febr. 29. 09:25
 29/30 anonim válasza:

Üdv Mindenkinek.

Én 2012.03.20-án kaptam levelet ugyanebben a témában az új biztosítótól. Én is hívtam az A biztosítót, 7 menüpont automata = türelmet kér...

Személyes ügyintéző elkéri az adataimat azzal, hogy küld írásban igazolást - de ez nekem nem jó mert az új biztosító a levélben írta, hogy írásban nem fogadja el az igazolást, csak a rendszerben...

Személyes ügyintéző ekkor az A honlapjára irányít, ahol pirossal rikít mit kell tenni. Adatok megadása....

Talán valamior jó lesz???

Ja, év elején meg azzal riogatott az új biztosítóm, hogy 2012.január 1-én van élő szerződésem ezért ők fel fogják bontane ezt az újat. Kiderült, hogy akkor is a volt biztosító hibázott, mert nem 2011. december 31-ét küldte a nyilvántartásba mint a szerződés befejezése, hanem 2012.január 1-et.(Így jan 1-én tényleg élt szerintük a régi biztosítás is a KÖZPONTI KÁRTÖRTÉNETI NYILVÁNTARTÓ-ban...)

NA ÍGY ÉRDEMES BIZTOSÍTÓT VÁLTANI...

Az ügyfél se tudója se látója az egésznek, mégis Neki kell rohangálni intézkedni. Elég rosszul kitalált rendszer és szabályozás....

2012. márc. 22. 16:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/30 kata kata ***** válasza:

Mindenkit megnyugtatok ma 2013.03.14-én ugyan ez a helyzet semmi sem változott!!A biztosítók Mabisszal az élen áthárítják a kedves ügyfelekre eme kedves feladatot!Holott

nekik kellene egymás idegeit borzolni!!

2013. márc. 14. 10:56
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!