Kezdőoldal » Közlekedés » Biztosítás, papírmunka » Most találja ki a biztosító,...

Most találja ki a biztosító, hogy nem érvényes a bonus besorolásom?

Figyelt kérdés

Pénteken kaptam meg az április 25. keltezésű levelet a biztosítómtól, hogy nem kapott kártörténeti igazolást az előző biztosítómtól,ha ezt nem pótolom 15 napon belül,amiből ugye a levél érkezéséig már eltelt tíz nap,akkor visszasorolnak A00-ba.

Hétfőre megpróbálok szabad napot kérni, és mindkét biztosítót megkeresni. Mindkét biztosítü hibázott,én és fogok szívni ez miatt? Hova lehet ilyenkor menni,és mit tehetek?



2012. máj. 5. 12:35
 1/10 anonim ***** válasza:
Először a régi biztosítóba mehetsz, utána pedig az újba.
2012. máj. 5. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:

Az oké,ezt tervezem, ha elengednek hétfőn a munkahelyről.

De mennyi az esélyem, hogy a régi biztosító, most átküldi a kártörténeti igazolást az új biztosítónak,ha december óta ezt nem tette meg? Mi ez,ha nem direkt szívatás,mert ott hagyta őket az ember?

2012. máj. 5. 12:58
 3/10 anonim válasza:

Mi év eleje óta kérjük a régi biztosítót, hogy töltse fel rendesen az adatainkat. Még mindig nem tette. Jelenleg ott tartok, hogy személyesen megyek a központjukba és addig nem mozdulok onnan, míg a másik biztosító telefonon vissza nem igazolja, hogy fel lettek töltve az adataink. Amennyiben nem érek el eredményt úgy jogi útra terelem a dolgokat. Tehát lehet kedden már keresem a hasonló cipőben járókat!

Elméletileg 30 nap alatt kellene a hibát javítania az adott biztosítónak, de hát nálunk már hónapokról van szó!

2012. máj. 5. 16:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
Kérjen ki a régi biztosítótól kártörténeti igazolást és küldje meg az újnak!
2012. máj. 6. 13:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim válasza:
Csak a központi rendszerből letöltöttet fogadhatja el a biztosító. Hiába próbálkoztunk az említett megoldással.
2012. máj. 6. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A kérdező kommentje:

Köszi a válaszokat,ezek szerint nem vagyok egyedül. Az is a baj, hogy ez új biztosítónak, február 15-ig értesíteni kellett volna arról, hogy nem tudja lekérni a kártörténeti igazolásom, és nem május 5-én küldeni egy levelet,s adni benne 3 nap határidőt,hogy ezt megoldjam.

Én is most bemegyek dolgozni,és szabad napot próbálok meg kivenni,és azt hiszem asztalborítás lesz a vége,mert ez szép szóval már nem fog menni.

2012. máj. 7. 06:36
 7/10 anonim válasza:
Sikerült megoldani? Nekünk összejött határidőn belül :)
2012. máj. 16. 10:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:

Köszi az érdeklődést!

Az lett,hogy még aznap bementem a régi biztosítóhoz,kikértem a kártörténeti igazolást.majd átvittem az új biztosítóhoz,ahol persze mondták, hogy csak a központi rendszerből fogadják el. Mondtam nem érdekel,aláírattam velük, hogy tőlem azon a napon, vagyis határidőn belül átvették. Aztán írtak egy emailt, hogy csak akkor lesz érvényes, ha le is tudják kérni.Azóta semmi hír.

2012. máj. 16. 12:57
 9/10 anonim ***** válasza:
Megoldódott végül az ügy???
2012. jún. 25. 10:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:
Igazából nem,mert voltam bent azóta az új biztosítónál és azt mondta azóta sem kapták meg a központi rendszerből. Tehát én kifizettem egész évre a biztosítást és most így elvagyok,de ha bármi történik,nem tudom mi lesz,és mindenhol azt mondták, nem tudok mit csinálni. Magyar bürokrácia...
2012. jún. 30. 07:14

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!