Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Forgalmi vizsgán fatális...

Forgalmi vizsgán fatális baki, miért történhetett?

Figyelt kérdés
Jól vezetek, sosem fulladok le. Vizsgán többször is sikerült, nem tudtam elindulni az autóval. Nem mondanám hogy remegett volna a lábam, és 1000 meg egyszer csináltam már elindulást emelkedőn is, sosem volt probléma. Iszonyúan égtem az oktató és a vizsgabiztos előtt is. Ez a 2. vizsgám volt, elsőre is buktam de ott "nagyon jól, hibátlanul" vezettem az autót, semmi probléma nem volt azzal. Nagyon leesett most a motivációm ettől

jan. 26. 18:30
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
62%
Ne add fel! A lényeg, hogy ne agyalj a következő vizsgán. Csak természetesen nyugodtan vezess. Sok sikert! :)
jan. 26. 18:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
77%
Ezek szerint izgulós vagy. Előbb-utóbb sikerül!
jan. 26. 18:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
25%
Pedig dízellel nem tudni elindulni elég nagy ügyetlenségre vall. Egyértelműen gyakorolni kell még, nem kaphat jogsit az aki stressz helyzetben rossz döntéseket hoz. Az ilyen életveszélyes.
jan. 26. 18:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 A kérdező kommentje:
3. Igen, bár mint kezdő és laikus sofőrnek úgy gondolom nem olyan egyszerű. Fogáspontot találd meg, ha túl vagy kevésbé engeded a kuplungot az sem jó. Gázt is ha keveset adsz lehet túl kevés, ha sokat lehet azért fulladsz le. A kis gáz és utána ráengedni a kuplungot pedig csakis kézifékkel lehetséges. Mert nem tudod a kuplungot és a gázt is tartani, a fékre nincsen egy 3. láb :D De mindenhol nem lehet kézifékezni, meg már nem is oktatják annyira. Én úgy tanultam hogy fogáspontnál adagoljam neki a gázt, majd kuplung fel és mehet a gáz. Így is szoktam, emelkedőn is. Sosem fulladtam, az első óra óta max. kétszer.
jan. 26. 18:46
 5/14 anonim ***** válasza:
77%

Ez nem fatális hiba. Bénázás, de nem sodortál veszélybe senkit.

Valószínűleg a stressz miatt nem ment, utána a sikertelen elindulásoktól még jobban bepánikoltál. Ezt meg kell tanulnod kezelni.

jan. 26. 18:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
0%

#18:46

Hagyjuk már ezt a kézifékes elindulást, ennek akkor volt értelme amikor 50évvel ezelőtt 40 lóerős 2ütemű motorok voltak csak azóta "szokás". Ha egyik lábadról leugrasz a fékről bőven van 2-3 másodperced mire elkezdesz hátra gurulni, azalatt rá lehet tenni a kuplungot, szokd meg.

jan. 26. 18:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
70%
#6: Nekem például abszolút nem is tanították a kézifékes indulást, fogalmam sincs, milyen az (három éve tanultam meg vezetni).
jan. 26. 18:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 A kérdező kommentje:
Ehez nem értek, de ha egy benzines autó például kis nyomatékkal? Mondjuk egy emelkedőn kell indulnod, mit csinálsz? Elvileg elég a nagyobb gázfröccs, de van aki szerint előtte kell neki a gáz már, és utána engedni rá a kuplungot. De ha állnak a seggedben véletlenül és hátragurulsz? Ettől félek én is egyébként ha majd lesz saját autóm, mert a mostaniba amin tanulok szerintem lehet vagy 1.8 motor fene se tudja, egyenesben kuplunggal elindul, de ha pici emelkedő van már kell a gáz azonnal.
jan. 26. 19:04
 9/14 anonim ***** válasza:
75%

"Ha egyik lábadról leugrasz a fékről bőven van 2-3 másodperced mire elkezdesz hátra gurulni"


Ha van visszagurulás gátló az autódban.

Ha nincs, akkor 2-3 másodperc alatt kb. 5-10 métert gurultál hátra egy tisztességes emelkedőn.

jan. 26. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:
62%
Ha már tapasztalt vagy és ismered a kocsid, simán átteszed a lábad a fékről a gázra olyan gyorsan és mellé engeded olyan gyorsan a kuplungot, hogy max 10 centit gurul hátra a kocsi. A moderneken meg az elektronika amúgyis megfog pár másodpercig.
jan. 26. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!