Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Közlekedés » Közlekedésbiztonság

A kérdés

Szerintetek miket kellene megváltoztatni a KRESZ-ben?


Keress kérdéseket hasonló témában: KRESZ

  jan. 8. 22:06  Privát üzenet  

A válaszok
1 2 3
Vasárnap és ünnepnapokon lehessen driftelni a körforgalomban.

A válasz 57%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 72%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/26Időpont jan. 8. 22:31 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Sok mindent. De hogy egyet említsek: a segédmotoros kerékpárok 45 km/h-s max. megengedett sebességkorlátozása elég értelmetlen jelenség

A válasz 85%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 70%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/26Időpont jan. 8. 22:33 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Egyetértek a másodikkal.

Semmi értelme nincsen...

Na meg nem is túl biztonságos 45-el cirkálni egy ilyen kis sz.aron miközben 60-nal 70-el száguldanak melletted a kocsik. Ha motoros vagy neked kell uralni az utat, neked kell elsőnek lenni, neked nem szabad hagyni hogy az út szélére szoritsanak mert te vagy a sebezhetőbb.



A válasz 70%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 75%-ban hasznos válaszokat ad.
# 3/26Időpont jan. 8. 22:52 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Időkapus sebességmérést az autópályákra...

(Igaz ez nem teljesen KRESZ téma)



A válasz 73%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 66%-ban hasznos válaszokat ad.
# 4/26Időpont jan. 8. 22:58 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Autópályán 80 km/h sebességkorlátozás az autóbuszoknak. Szerintem idejétmúlt.

A válasz 68%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 87%-ban hasznos válaszokat ad.
# 5/26Időpont jan. 8. 23:09 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Kötelező 1/1,5 méter oldaltávolság tartása egy nyomon haladó jármű előzésekor.


Tömegközlekedési eszközök elsőbbségi szabályainak erősítése, pl besoroláskor vagy mondjuk villamos elsőbbsége a zebránál(több környező ország mintájára).



A válasz 85%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 82%-ban hasznos válaszokat ad.
# 6/26Időpont jan. 8. 23:46 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Hát sajnos az már nem játszik mert az egész világ úthálózatát újra kéne tervezni, de én a kerékpáros közlekedéssel sose voltam kibékülve. Egyik oldalról se kényelmes hogy ott vannak az út szélén, de saját sávjuk 99%-ban nincs. Őket is folyamatosan centizik az autósok. Az autóval meg nem lehet haladni tőlük hogyha jönnek szemből és emiatt nem tudsz előzni.


De ezt el kell engedni, ilyen ez.

A segédmotoros sebességkorlátozás tényleg baromság. Egyfelől nem tartják be. Másfelől ha tartaná a limitet őt se kéne centizve előzgetni.


Emellett sokaknak nem fog tetszeni, de én kötelezővé tenném a kamerát is az autóba. Viszont a rendőr balesethez nem kapcsolódó esetben nem követelhetné a felvételek átadását.


De ebben az utobbiban nem vagyok biztos. Míg így tiszta lenne mindig mi történt. Addig nem vagyok oda a közösségi média általi népítélet ötletéért, ami pedig sajnos egyre jellemzőbb és hétköznapibb.



A válasz 79%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 77%-ban hasznos válaszokat ad.
# 7/26Időpont jan. 9. 00:02 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Alex Fly nevű felhasználó válasza:

A hatis kommentben leírtak; kiegészítve a kötelező bringainfrahasználat eltörlésével, ha nincs forgalom akkor a kaliforniai stop engedélyezésével -illetve kerékpárral zebrán áttekerést is szabályozhatnák végre normálisan...

A válasz 71%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 67%-ban hasznos válaszokat ad.
# 8/26Időpont jan. 9. 00:54 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Én a STOP tábla jelentését írnám át az amerikaira: Ugyanúgy meg kell állni, de ha utána látod, hogy nagyon messze jönnek az úton és bőőőőven ki tudsz még menni, akkor kimehetsz elé.

A válasz 12%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 60%-ban hasznos válaszokat ad.
# 9/26Időpont jan. 9. 01:08 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

"Emellett sokaknak nem fog tetszeni, de én kötelezővé tenném a kamerát is az autóba. Viszont a rendőr balesethez nem kapcsolódó esetben nem követelhetné a felvételek átadását."


Igen, ezt én is szorgalmaznám, de ezt csak úgy lehetne jól megvalósítani, ha a szerv adna támogatást rendest, általuk hitelesített kamerák megvásárlására, mert a piacon kapható olcsó, kínai dashcamek a gyakorlatban semmire nem jók, mert elmosott, sz.r képet adnak. Legalább egy rendszámot lehessen leolvasni belőlük mondjuk 100 méteres távolságig és legyen nagy a látótere, hogy minden látsszon.



A válasz 100%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 60%-ban hasznos válaszokat ad.
# 10/26Időpont jan. 9. 01:14 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Falun tényleg ilyen lazán veszik a kreszt? 18/f
Lehet-e 150cm alatti felnőttnek elől utaznia?
Át lehet hajtani a piroson autóval, ha abszolút üres egy kereszteződés?
Ki a hibás az alábbi helyzetben szerintetek? Illetve van-e hivatalosan bejegyzett "területe/metszéspontjai" a kereszteződésnek?
B kategóriás tanfolyam kresz és két forgalmi vizsga bukás után át lehet váltani segédmotorkerékpárra? Ott hogy néz ki a forgalmi vizsga?
Ki a felelős ebben a veszélyhelyzetben, szituáciban?

Kérdések a Közlekedés rovatbólKérdések a Közlekedésbiztonság rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!