Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért gyűlölik azokat, akik...

Miért gyűlölik azokat, akik bliccelnek a BKV-n?

Figyelt kérdés

Értem én hogy ez lopás, mivel az adófizetőket lopják meg a bliccelők. De az emberek adójának ez kimutathatatlan tört hányada, szerintem nincs 1 Ft se. Persze az elv a fontos, a boltból sem lopunk.

Viszont mi van azzal, hogy a BKV vezetői iszonyat prémiumokat vesznek fel, pedig folyamatos adósságban van a társaság? Hogy a botrányok ismeretében jogosan merül fel, mennyire sok pénzt talicskázhattak ki a BKV-ból?

Tudom, azért mert a fejesek lopnak, még at átlag felhasználó becsületes ember ne lopjon.

Igen ám de én igenis megérzem a 11 ezer forintos bérlet árát. Ennek a pénznek sokkal jobb helye van ételre, vagy bármi szükséges dologra az életemben.

Úgy érzem irdatlan hülyeség erre költenem (még ha kötelező is elvben ha utazom), mert a szolgáltatás színvonalának emeléséért semmit nem tudok tenni (tehát csak elfogadom az ÁSZF-t akkor is ha nem tetszik a szolgáltatás), tömegközlekedni pedig kell...Budapest olyan kiterjedt.

Azt sem értem, hogy keveseknek tűnik fel, mennyire drága a jegy és bérlet az átlagfizetésekhez, különösen a minimálbérhez viszonyítva? Ha a munkáltatóm nem fizeti a bérletet, akkor az iszonyat összeg?

Most nem azért de tényleg ezerszer jobb helyeket találnék annak a pénznek, mert amúgy sem szoktam szórni...


Tényleg ennyire el kell ítélni a bliccel és meg van rá az oka?


2014. márc. 22. 16:07
1 2 3
 21/28 anonim ***** válasza:
34%

"A bliccelők döntő többsége nem az alkalmi otthonfelejtettemabérletem egybites, hanem a saját magától elájuló fazon, akinek szent meggyőződése, hogy neki a BKV tartozik az ingyen utazással, és ELVből nem vesz jegyet."


Egy nagy túróst. A bliccelők döntő többsége a tudjukmelyik népcsoportból kerül ki. Egyet se láttam idáig hogy jegyet vett volna vagy lyukasztott volna,de ugyanez elmondható a hajléktalanokról,bérkoldusokról meg a hozzájuk hasonlókról, mert ők utazgatnak életvitelszerűen ingyen, főleg télen. Bírságolni nincs értelme mert nincs tőlük mit elvenni, a húsz fős bidámbidám csoporthoz pedig kötve hiszem hogy ellenőr oda merne menni. Ők azok akik megtehetik hogy nem vesznek jegyet. Aki Pesten lakik, nyilván vesz bérletet. Aki vidéki, azok vesznek jegyet, ha tudnak persze. Szó nem volt itt semmiféle versenyszerű bliccelésről, hiába mantrázod ezt egyfolytában. Biztos vannak nyilván ilyenek is, az utazóközönség 1%-a körülbelül. Ne aggódjál, nem miattuk van a BKV a tönk szélén.

De felvázolom egyszerűbben, hogy még te is megértsd: a társadalom kiváltságos rétegei nem vesznek jegyet, mert semmi következménye nincs annak, ha nem vesznek. Mi történik? Emelik a jegy és bérlet árát. Szép lassan addig-addig, míg végül a középosztály sem fogja tudni megfizetni, ergo átváltanak bicajra, lábbuszra stb. mire méginkább emelkedik a jegy-bérlet ára, és a vége az lesz hogy senki nem fog közlekedni BKV-val. Kongratyülésön, a vírus sikeresen kinyírta a gazdatestet.


"BKV nélkül is eljuthatsz, szépen gyalogolsz, biciklizel, autóba ülsz, leírom 100x-ra is ha kell. Marha sokan így csinálják. Tudom, az autó mégiscsak drágább (pedig a legnagyobb érv az szokott lenni, hogy az autó is olcsóbb), a bicikli nem jó, a gyaloglás nem jó... Akkor meg? Miről is vitatkozunk?"


Ha az ipsének van autója, akkor tán alapból azzal jönne Budapestre vidékről, nem? Ne keverd már az almát a rinocérosszal.

A bicikli a fővárosiaknál jöhet csak szóba, mert erősen kétlem hogy vidékről 1 napra bárki is felcágolja a drótszamarát.

Gyaloglás? Oké, rendben, gyalogolj el Káposztásmegyerről mondjuk a közvágóhídig. SZVSZ ebédre már tarkólövést kérnél...


A többi ökörségre inkább nem reagálok. A BKV-figyelőn is osztogasd ilyen bőszen a piros kezeket :)

2014. márc. 23. 01:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/28 anonim ***** válasza:
56%

"Tényleg ennyire el kell ítélni a bliccel és meg van rá az oka?"


Ez egy szolgáltatás, ha van rá pénzem igénybe veszem, ha nincs vagy nem akarok fizetni akkor nem veszem igénybe. A többi csak csúsztatás és mellébeszélés.

2014. márc. 23. 02:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/28 anonim ***** válasza:
22%

ha megvenném a bérletet, akkor nem tudnék félretenni a leendő autómra. a BKV is jobban jár vele, hamarabb szabadul tőlem :)

van nálam jegy, ha szorul a hurok akkor lyukasztok. 3 nyüves megállót utazok naponta a munkahelyemre, se jegyet, se bérletet nem éri meg ilyen mennyiségű utazásra megvásárolni. biciklivel nem tudok menni, mert sztem már aznap este gyalog mehetnék haza, hála a színes-fémgyűjtő állampolgároknak...


én is gyakran oldom fel magamban a kognitív disszonanciát a vezetők sikkasztásaival, lopásaival.


régen kalauzok voltak. úgy tudom, náluk az utazott megállók számával arányos árban lehetett jegyet váltani. mondjuk egy ilyen rendszer szimpatikusabb lenne mint a sok egysejtű ellenőr, akik elől úgy menekül a nép mintha leprások lennének. egyrészt több embernek lehetne becsületes, valódi munkája, és mindenki megvenné a jegyet, vagy bérletet.

2014. márc. 23. 15:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/28 anonim ***** válasza:
51%

# 23:


"3 nyüves megállót utazok naponta a munkahelyemre, se jegyet, se bérletet nem éri meg ilyen mennyiségű utazásra megvásárolni"


Mennyi lenne szerinted a reális jegyár ekkora távolságra?


Illetve melyik járaton van olyan távolságban a 3 nyüves megálló, amit nem lehet lesétálni?

2014. márc. 23. 16:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/28 anonim ***** válasza:

52% cáfolat vagy érdemi érvek nélkül...


Pedig tényleg érdekelne, hogy mennyi lenne a reális viteldíj 3 megállónyi távra, vagy 3 megállónyit legyalogolni miért tűnik lehetetlennek. A buszmegállók távolsága Budapesten kb. 400-500 méter lehet átlagosan, így 3 megálló 1,5 km. Egy ember átlagosan 4-5 km-t tesz meg 1 óra alatt, tehát kb. 25 perces sétáról beszélünk. Én, amikor olyan helyen dolgoztam, ahol 15 percenként járt a busz, és éppen elment előttem, rendszeresen legyalogoltam 2-3 megállót, mert untam magam a megállóban ácsorogni.

2014. márc. 23. 18:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/28 anonim ***** válasza:
69%

Egy konkrét eset január harmadikáról: megvettem a jegyeket, felszálltam volna a metróra a Kodály Köröndnél, és egyik jegyérvényesítő autómata se működött. Mindegyiken ott pulzált szép zölden a "NEM MŰKÖDIK" felirat. Na ilyenkor mi a teendő, nagyokosok? Gyorsan gyártsatok le valami ostoba konteót, hogy biztos én rontottam el az autómatákat, vagy biztos csak hazudok, csak be ne kelljen ismerni hogy lehetnek olyan helyzetek, amikor az ember nem tehet mást.


"Nekem is nyomós okaim vannak arra, hogy kisétáljak a plazmával a médiamárktból, mégis análba vág a biztonsági őr."

"Mindkettőre lehetnek KÉNYELMI szempontból hozott indokaim, egyik sem szükséges az életben maradásomhoz, és van egy raklap alternatívám helyettük."


ad 1: A plazmatévé nem 350 forint, ez nem érv volt hanem bazinagy csúsztatás a rosszabbik fajtából.

ad 2: Azért is szar a párhuzam, mert a Média Márktba nemigen járnak tarháló büdös csövesek.

ad 3: Más a termék és más a szolgáltatás. Közgazdaságtan: elégtelen.


"Az is gáz, mikor valaki ezzel érvel hogy de a másik is ennyit meg annyit lop."


A demokrácziában a törvények mindenkire egyformán vonatkoznak, ugye? Ha majd lerúgják a büdös koszos retkes csövest, én se fogok jegy nélkül utazni és szagolni az ürülékét 350 forintért félóráig. Az ellenőröket azért fizetik, hogy betartassák az utazási feltételeket, akár egy átlagemberre, akár egy büdös csövesre, akár egy ötven fős buckalakó hordára vonatkoznak.


"ha zavar a pisaszag meg a járművek állapota, akkor lehet gyalogolni."


Szép, szép, a gond csak az, hogyha mindenki gyalogolna, a BKV rövidúton meg is szűnne. Vagy erre a gondolatmenetre már nem futotta?


1:52 mindenesetre szépen leírta a lényeget. A fokozatos áremelésnek az lesz a vége hogy senki sem fogja igénybe venni a szolgáltatásaikat, és evolúciószerűen magától kipusztul a vállalat..."a vírus kinyírta a gazdatestet". Ha ez a végcél, semmi gond nincs, nye problemá, ezzel csak a taxisok járnak majd jól, főleg hogy mostmár lassan ők lesznek az olcsóbbak.


Arra továbbra se kaptam választ, hogy az ellenőrtől helyben miért nem lehet jegyet venni, ha már a jegyirodák mind zárva vannak, az autómatát meg tönkrevágták a kisebbségiek a benne lévő párszáz forintért. Ja az úgy nem biznisz mert nem lehet 16 rugóval megrángatni az utast? :$$$$$$ bocsánat bocsánat én kérek elnézést,minden világos..

2015. febr. 3. 14:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/28 anonim ***** válasza:

Olyan cuki ahogy itt játsszák az álszentet...annyira rendbe van már az ország, hogy csak az a pár fránya BKV-s bliccelő okoz problémát?

A válasz egyszerű: mert nálunk konkrétan a legdrágább a tömegközlekedés, nincs normális jegyrendszer, 1 megállóért annyit perkálsz mint 10-ért, az embereknek viszont egyre kevesebb a pénze, és azt a keveset is Ponzi-sémába fekteti a BKV vezetősége:


[link]


Tessék, jó olvasgatást. Csak hogy tudjátok, miért ugyanolyan szar a szolgáltatás már úgy 20 éve.

Persze lehet mondani hogy akkor minek vesszük igénybe. Azért, hogy ne omoljon össze, bmag. Azért. Mert ha senki se veszi igénybe, úgy fog járni mint a MALÉV, csak ezt nem Libajnai dönti össze, hanem összedől magától.

2018. aug. 26. 02:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/28 anonim ***** válasza:

Igen,erről a piramisjátékról én is hallottam

Ezek után nem csodálom hogy ilyen a szolgáltatás színvonala...

Hiába pumpálják bele a pénzt, nem is lesz már jobb, ha az utolsó forintot is kilopja belőle a vezetőség

Még jó hogy nekik szabad

De ha valaki bliccel, az fúúúúj megkövezni! :DDDDD

Mik ezek a relációk?

Aki komolyan azt hiszi, hogy a bliccelők miatt veszteséges a BKK, az vagy menthetetlenül naiv, vagy menthetetlenül hülye

Persze ahhoz túl pici halak hogy a vezetőséget bszogassák amiért piramisjátékot építenek, helyette abba a néhány bliccelőbe rúgnak bele ezek a bátor nagylegények

Szánalmas!!!

2019. aug. 17. 20:21
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!