Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Találtam egy felnőtt bérletet....

Találtam egy felnőtt bérletet. Diák vagyok. Használhatom? Eléggé rossz anyagi helyzetben vagyok. így tudnék spórolni. Nézik az ellenőrök a sorszámot?

Figyelt kérdés

Felsőoktatási diákbérletet szoktam mindig venni. Nem tudom hány éve megveszem.

Találtam viszont pár napja egy felnőttbérletet, ami jó szeptember végéig... lehet valaki épp megvette,és elhagyta.


Az van ráírva, hogy természetes személy, 9500 ft, meg ugye a sorszám.


A tapasztalatom az, hogy iskolakezdésnél több az ellenőr... de inkább akkor, amikor osztják a diákmatricákat..

Nem lehet belőle baj, ugye?


Mármint az ellenőrök nagyon ritkán nézik a sorszámot, ugye?

Eléggé sok kiadásom volt most albérlet kapcsán, meg egyebek.. minden most jött össze (kontaktlencsefolyadék, egyéb gyógyszer, albérleti dolgok, stb. )

A bérletem ma jár le...


23 éves vagyok, egyetemen tanulok.

Így tudnék spórolni... a diákomon van diákmatrica. Még sosem vettem felnőtt bérletet Pesten, csak diákbérletet.


Nem lehet baj abból ugye, ha ezt a talált felnőttbérletet használom?

Így 3450 ft-ot megspórolnék most, hó elején... ami fontos lenne. Mert fizetés csak 10.-e körül jön.

Szerintetek nem lehet gáz így, ugye? Mármint sosem nézik a sorszámot az ellenőrök, csak azt, hogy legyen bérlet, ugye?


Vagy ha mégis megnéznék, akkor azt kell mondani, hogy "Elnézést, otthon maradt a személyim, és csak diák van nálam.. " így nem lehet gáz, ugye?



2017. szept. 2. 23:14
1 2 3 4
 11/32 Alex Fly ***** válasza:
42%
@10: pontosan azért kell ráírni a számot, mert egy bérletet egy személy használhat. Ezzel igazolod, hogy te vagy az a személy. Amilyen szinten áll ebben az országban a szabálykövetés és a becsület, ennek hiányában a fél város ugyanazzal a bérlettel utazna.
2017. szept. 3. 13:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/32 anonim ***** válasza:
57%