Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Nyelvek » Van olyan angol könyv, amiből...

Van olyan angol könyv, amiből itthon tudok kicsit tanulni egyedül?

Figyelt kérdés
Sokáig jártam, tehát nem kezdő vagyok de most egyedül szeretném tanulni egy darabig. Van egy olyan könyv, hogy tanuljunk könnyen gyorsan angolul. Mi a pontos címe?
2011. júl. 28. 10:43
 1/9 anonim ***** válasza:
100%
Pontosan ez. A szerző pedig Dr. Szenci Miklós.
2011. júl. 28. 11:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:

Assimil angol tankönyv, hanganyaggal

[link]

2011. júl. 28. 11:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:

A legrosszabb könyv, amit valaha láttam. Iszonyúan tömény, minden, csak nem könnyű és gyors.

Nézd meg a pons.hu-t, ott vannak tananyagok.

Ha normál könyvet szeretnél, akkor az English Grammar in Use sorozatot javaslom, a szintednek megfelelőt. A piros a kezdő, a kék a középfokra felkészítő (kb.), a zöld a középfok utáni, úgy emlékszem. Szerintem jobb az, amelyik teljesen angol nyelvű, tehát angolul is magyaráznak, jobban érthető a nyelvtan sokszor. De láttam már félig magyar kiadásban is, amikor a nyelvtant magyarul írták. - Ezt a verziót nem ismerem. Az angol kiadás zseniális. Minden benne van, amit tudni kell.

2011. júl. 28. 11:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

*A legrosszabb könyv, amit valaha láttam.


Mármint a Tanuljunk könnyen gyorsan, nem amit a 2. válaszoló írt.

2011. júl. 28. 11:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

2. vagyok

"Szerintem jobb az, amelyik teljesen angol nyelvű, tehát angolul is magyaráznak,"

Igen, én is azt szeretem :) Meg egynyelvű szótár kell :)

2011. júl. 28. 12:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:

Köszi a válaszokat!

Az english grammer-ön már túlvagyok a sötétkéken.

Vettem egy könyvet I like English címen, jónak tűnik. A feladat megoldások meg a neten fent vannak a kiadó honlapján.