Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Vallás » Ha a három isteni személy (az...

Ha a három isteni személy (az Atya, a Fiú, és a Szentlélek) mindegyike különálló, öröktől fogva lévő valóságos Isten, akkor az miért nem három Isten?

Figyelt kérdés

"Miért mondja az Isten, hogy teremtsünk embert a mi képünkre és hasonlatosságunkra. Miért beszél Isten többesszámban, kihez beszél?

Nem csupán költői fogásról van szó, hanem valóban az Atya tárgyalt a Fölkenttel, a Messiással, ezen kívül, ott volt a Szentlélek is, aki szintén különálló személy."

[link]


Nos, ha hárman voltak ott, akkor az három személy, és ha a három személy mindegyike valóságos Isten, akkor az három Isten. Ha kivesszük ebből a Szentlelket, akkor marad kettő személy, vagyis kettő valóságos Isten. És ha kivesszük a Fölkentet is, akkor marad az Atya, az egy valóságos Isten, ahogy Jézus is mondta a János 5:44-ben. "Mimódon hihettek ti, akik egymástól nyertek dicsőséget, és azt a dicsőséget, amely az egy Istentől van, nem keresitek?" Hol beszél a Biblia a három valóságos Istentől való dicsőségről?



#Szentháromság #három-egy isten
2014. jún. 15. 15:37
1 2 3 4 5
 21/48 A kérdező kommentje:

Talán nem tetszik Németh Sándor alaphangja? Akkor itt van ez, remélem tetszik:


„Tehát három Isten van? Nincs! Isten csak egy; de van az egy Istenben három személy: Atya, Fiú és Szentlélek. Ezek nyomait látjuk a világ alkotásánál. De jól meg kell jegyeznünk, hogy ez a három személy, az Atya, Fiú és Szentlélek csak egy Isten; tehát nem három, hanem egy az Isten.

De ha három a személy, az Isten pedig csak egy, akkor a három személy közül kettő nem lehet Isten – okoskodik talán valaki. – Ájtatos keresztények! De bizony: ISTEN MIND A HÁROM SZEMÉLY, MÉG PEDIG MIND IGAZ ISTEN. AZ ELSŐ SZEMÉLY, AZ ATYA IS IGAZ ISTEN; A MÁSODIK SZEMÉLY, A FIÚ IS IGAZ ISTEN; A HARMADIK SZEMÉLY, A SZENTLÉLEK IS IGAZ ISTEN; TEHÁT MIND A HÁROM IGAZ ISTEN. Meggyőz minket ez igazság felől a szentírás. Hogy az Atya igaz Isten, ezt nem szükséges bebizonyítani; mert aki Isten létét el nem veti, az józan elmével nem tagadhatja ezt; és annak dacára, hogy már sok mindenféle rendszeres és rendszertelen eretnek felekezet támadt, olyat, mely az Atya istenségét tagadta volna, még nem látott a világ. Aki az Isten létét elfogadja, az Atyát Istennek ismeri el. – Hogy a Fiú valóságos Isten, bizonyítja a szentírás: „Én és az Atya egy vagyunk” (Jn 10,30), mondja ő maga. De ha a Fiú az Atyával egy, az Atyával, aki Isten, akkor Ő NEKI IS ISTENNEK KELL LENNIE; mert ellenkezőleg nem lehetne egy vele. 

     Sőt szent János evangélista világosan kimondja, hogy „Isten vala az Ige.” (Jn 1,1) De az Ige nem más, mint a Fiú Isten, aki megtestesült; mert alább azt mondja az evangélista: „És az Ige testté lőn.” Mivel pedig testté a Fiú lett, tehát a Fiú az Ige, akit Istennek mond. A SZENTLÉLEK IS VALÓSÁGOS ISTEN. Bizonyítja a szentírás. Midőn Ananiás eladott birtoka árát csak részben adta át Péter apostolnak, s azt mondá, hogy ez minden, amit földjéért kapott, így feddé őt Péter: „Ananiás! miért kisértette meg a sátán szívedet, hogy hazudj a Szentléleknek! Nem embernek hazudtál, hanem Istennek.” (ApCsel 5,3-4) Péter apostol tehát e helyen ISTENNEK MONDJA A SZENTLELKET.

Több ide való tételt is idézhetnék; de azon meggyőződés, hogy NINCS KÖZÖTTÜNK EGY IS, KI A SZENTLÉLEK ISTENSÉGÉT TAGADNÁ, ettől felment. VILÁGOS TEHÁT A SZENTÍRÁSBÓL, HOGY MIND A HÁROM ISTENI SZEMÉLY VALÓSÁGOS IGAZ ISTEN. De mégis csak egy az igaz Isten. Erről is meggyőz minket a szentírás. Szent János evangélista híveihez intézett levelében e tannak világos kifejezést ad. Így szól ugyanis: „Hárman vannak, kik bizonyságot tesznek mennyben: az Atya, az Ige és a Szentlélek; és e három egy.” (1 Jn 5,7) Oly határozott nyilatkozat, melyhez semmi kétség sem fér.

De ha egy Istenben három személy van: Atya, Fiú és Szentlélek, és igaz Isten az Atya is, igaz Isten a Fiú is, igaz Isten a Szentlélek is: miként lehet, hogy E HÁROM IGAZ ISTEN MÉGIS CSAK EGY IGAZ ISTEN? – kérdi a kutató emberi ész. E KÉRDÉS MÁR HATEZERÉVES ÉS MÉG EDDIG MEGFEJTVE NINCS, és nem is lesz megfejtve mindaddig, míg csak az égbe nem jutunk. Emberi értelem meg nem fejtheti ezt, emberi szem nem tekinthet ebbe; mert az Isten bölcsessége a titok szent fátyolát borítja reája és nem engedi meg, hogy testi szem átkutathassa. Voltak e földön lángelmék, éltek nagy tudósok, éltek nagy bölcsek, éltek nagy szentek, akiknek szellemét nem győzte bámulni a világ; akik sok homályos kérdést fényre derítettek, de arra a kérdésre: MINT VAN AZ, HOGY AZ ATYA IS IGAZ ISTEN, A FIÚ IS IGAZ ISTEN, A SZENTLÉLEK IS IGAZ ISTEN, ÉS MÉGIS CSAK EGY AZ IGAZ ISTEN? – soha senki meg nem felelhetett; éppen azért, mivel ezt EMBERI ELME MEG NEM ÉRTHETI, FEL NEM FOGHATJA, ÁT NEM KUTATHATJA; MIVEL EZ EL VAN REJTVE, TAKARVA, TITKOLVA ELŐTTÜNK – titoknak neveztetik. Ez a titok pedig vonatkozik a három isteni személyre, kiket egy szóval Szentháromságnak nevezünk; azért e titok is Szentháromság titkának mondatik.

Tehát A SZENTHÁROMSÁG TITKA ABBAN ÁLL, HOGY MIND A HÁROM ISTENI SZEMÉLY IGAZ ISTEN, ÉS MÉGIS CSAK EGY AZ IGAZ ISTEN. EZT HINNÜNK KELL, HABÁR FELFOGNI, MEGÉRTENI KÉPTELENEK VAGYUNK IS. Ezt meg nem érthetem én, meg nem érthetik a püspökök s még a római pápák sem; meg nem érthették a hitvallók, az egyházatyák, a vértanúk, az apostolok, az evangélisták; de azért mindnyájan hitték, hogy úgy van; HITTÉK, MERT JÉZUS KRISZTUS ÍGY TANÍTOTTA, MERT A SZENTÍRÁS EZT BIZONYÍTJA. 

     Ne azt keressük, hogy megértjük-e? hanem hogy miként adja elénk az Anyaszentegyház? A mi elménk nagyon homályos, igen sokat nem képes fölfogni, de azért mégis hisszük, hinnünk kell; mert meggyőző érvek harcolnak mellette és olyan tekintélyek állítják, akik méltán várhatnak hitelt.

     De van-e nagyobb tekintély magánál Istennél ?Megcsalhat-e ő minket? Lehet-e az ő szavában kételkednünk? Talán már megcsalt valamikor? Ah, higgyetek, higgyetek neki! Lássék bár érthetetlennek, hogy A HÁROM SZEMÉLY EGY ISTEN ÉS AZ EGY ISTEN HÁROM SZEMÉLY, AZÉRT KÉTSÉGBE EZ IGAZSÁGOT NE VONJÁTOK. 

     Mert tudjátok-e, hogy borzasztó sértés, iszonyú bántalom, szörnyűséges bűn Isten szavában kétkedni! Igen, ISZONYÚ BŰN MÉG AKKOR IS, HA CSAK GONDOLATBAN KÖVETTETIK IS EL; DE MÉG ISZONYÚBB, HA A KÉTKEDÉSNEK NYILVÁN KIFEJEZÉS ADATIK, HA MEGTAGADTATIK AZ, AMIT AZ ANYASZENTEGYHÁZ A SZENTLÉLEK SUGALLATA FOLYTÁN TANÍT. Talán eddig nem is tudtátok ezt; talán gyónásaitokban ily bűnre nem is fektettetek nagy súlyt. Tudjátok tehát meg, hogy MINDEN KÁROMKODÁSNÁL ISZONYÚBB KÁROMKODÁS AZT MONDANI, HOGY „NEM HISZEM, AMIT AZ EGYHÁZ TANÍT, MERT ELMÉMMEL FELFOGNI KÉPTELEN VAGYOK”. TE GŐGÖS EMBERI ÉSZ! HÁT TE ELLENE MERSZ SZEGÜLNI ISTEN SZAVÁNAK, AZ EGYHÁZ TANÍTÁSÁNAK? A te vakoskodó szemeiddel abba a fénytengerbe akarsz tekinteni, amelyben Isten lakik? Oh szörnyű gőg! oh vétkes kevélység! te tartod azt rabigádban. Aki így beszél, arról majdnem bizonyos, hogy elveszett, elveszett örökre. Oh boldogtalan atyámfia! hol veszesz annyi könnyet, hogy ily iszonyú bűn szennyét lelkedről lemoshatnád? Hol veszesz oly mély fájdalmat, olyan töredelmet és bánatot, mely ily gonoszság teljes kiirtására megkívántatik?

Lakozzék szívünkben mindenkor igazi alázat. GYERMEKI ODAADÁSSAL HIGGYÜK AZ EGYHÁZ TANÍTÁSÁT ÉS NE FESZEGESSÜK SOHA TITKAIT. Ma a legelrejtettebb titok ünnepét üljük. De ez ünnep ne arra szolgáljon, hogy hitünket megingassa, hanem, hogy abban megerősítsen minket. Gondoljuk meg, hogy a legnagyobb szentek sem értették meg a titkokat, ámde azért nem hitetlenkedtek. Hát nekünk talán nehézséget támasztanak a hitben az isteni titkok? HA A SZENTEK HITTÉK A TITKOKAT, HIHETJÜK MI IS. HISZEN MI SEM VAGYUNK BÖLCSEBBEK MINT ŐK. MIÉRT AKARUNK TEHÁT ŐNÁLOKNÁL TÖBBET TUDNI?

Tehát hit, hit, alázatos hit! – ez legyen szívünk drága gyöngye; mert ha az ég arany kapuján be akarunk menni, ilyen kincset kell fizetnünk. Amen.” /„Ki ismerte át az Úr értelmét?” Prédikáció Szentháromság vasárnapjára, Lepsényi Miklós,

ferences áldozópap, pozsonyi hitszónok prédikációja 1888-ból - NAGYBETŰS kiemelés tőlem/

forrás:

[link]


Ez annyira tetszik, hogy érdemes volt idézni. Csak éppen tele van mákonyos mellébeszéléssel.


Pl.: „ ha a Fiú az Atyával egy, az Atyával, aki Isten, akkor Ő NEKI IS ISTENNEK KELL LENNIE; mert ellenkezőleg nem lehetne egy vele. „


Ezek szerint mi is csak akkor lehetünk egyek Istennel és a Fiával, ha mi is Isteneknek kell lennünk. Vö.: „Hogy mindnyájan egyek legyenek; amint te énbennem, Atyám, és én te benned, hogy ők is egyek legyenek mi bennünk: hogy elhiggye a világ, hogy te küldtél engem.” (Ján 17:21)


Ő, a katolikus pap állítja, hogy ha Jézus az Atyával egy, akkor neki is Istennek kell lennie, mivel azzal egy, aki Isten. Azt már nem olvassa el, amit Jézus mond a János 5:44-ben:


„Mimódon hihettek ti, akik egymástól nyertek dicsőséget, és azt a dicsőséget, amely az egy Istentől van, nem keresitek?”


Ezek szerint akármennyire egyek Isten és a Fia, attól még az Isten egy, és nincs két Isten. Márpedig ha Isten az Atya és Isten a Fiú, akkor két Isten van! Itt van a lényeg, hogy ezt a világos tételt akarja homályosítani. Ennek érdekében elmondja a legájtatásosabb szövegek egyikét a szent titokról, ami nincs. Szentháromság titka nincs a Szentírásban.


Lenne még mondanivalóm, de adok szót másnak is, ki vesz észre itt mégtöbb hamisságot. Álszent szöveget. Más evangéliumot. Kétezer éve tartja magát ez az ájtatos szentháromságos katolikus szöveg, és minden protestáns egyházat is megfertőzött. Az adventisták is beleestek az omega válságba. Az adventista alapítók ma nem lehetnének adventisták, mert elvetették a háromságot, mint babiloni tant.


Nem kellene már kijózanodni ebből a háromságos szörnyű hazugságból?!


„Kissé merészen azt lehetne mondani, hogy Isten nem nyilatkoztatta ki a Szentháromságot. A Szentírás beszél az Atyáról, a Fiúról és a Szentlélekről külön, beszél a köztük levő kapcsolatokról, anélkül, hogy egybefogná a különböző szálakat. De azt a pontot, ahol a teljességgel felfoghatatlan kezdődik, Isten belső életének titkát, a kinyilatkoztatás érintetlenül hagyja, s csupán egy-egy utalást ad.” (Salamon László plébános, Nagyboldogasszony Plébánia, Csongrád, fórum, Vasárnapi prédikációk)


Na szevasz, Isten mégsem nyilatkoztatta ki a Szentháromságot. Ki kezdi már kapizsgálni?


/Legközelebb idézek egy zsidó rabbit a háromságról/


De kedves háromsághívők, csak bátran szóljatok hozzá. Elvégre "... Mindig készek [legyetek] megfelelni mindenkinek, aki számot kér tőletek a bennetek levő reménységről, szelídséggel és félelemmel:" (1Péter 3:15)

2014. jún. 18. 08:35
 22/48 anonim ***** válasza:

21 -dicséretes, hogy ilyen sok időt áldozol arra, hogy bebizonyítsd, hogy Jézus nem Krisztus.

Ezt jelenleg 2 milliárd keresztény hiszi, ebből 1,1 milliárd katolikus. Ezt hiszi: Jézus, a Krisztus.

Nem ezért hiszem én, azt fentebb leírtam mi áll mögötte, nem ismétlem meg. Csak tényként közlöm, hogy lásd.

Az emberek nem hülyék.

Persze szerintem mind idióta, lekezelendő. Te dolgod, hogy ezt a lelkiismereteddel hogy intézed el.

NémethS okozta ezt a gonosz sötétséget a fejedben-szívedben, vagy már otthonról ezt kaptad?

2014. jún. 18. 08:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/48 anonim ***** válasza:
*szerinteD mind idióta
2014. jún. 18. 08:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/48 anonim ***** válasza:

Aki nem vette észre, hogy a világ legnagyobb eseménye, hogy 'az Ige testté lett' megtörtént, 'közöttünk lakozott', a Golgota misztériumát felfogni képtelen, az visszaesik a zsidó vallásba, vagy a már visszaesettként realizálódó muszlimba.

Az ÚSZ legfontosabb része, Szent Jánostól, a szeretett tanítványtól ered:

1Jn2.22- Ki a hazug, hacsak az nem, aki tagadja, hogy Jézus a Krisztus? Az az antikrisztus, aki tagadja az Atyát és a Fiút. Aki tagadja a Fiút, annak az Atya sincs. Aki megvallja a Fiút, azé az Atya. Amit kezdettől fogva hallottatok, az maradjon meg bennetek. Ha megmarad bennetek, amit kezdettől fogva hallottatok, ti is megmaradtok a Fiúban és az Atyában. És ez az ígéret, amelyet ő maga adott nekünk, az örök élet.

2014. jún. 18. 09:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/48 A kérdező kommentje:

"21 -dicséretes, hogy ilyen sok időt áldozol arra, hogy bebizonyítsd, hogy Jézus nem Krisztus."


Ember, most az a kérdés, hogy Jézus a Krisztus, vagy az, hogy ha mindhárom személy egyenként valóságos Isten, az egy Isten vagy három Isten?

Ez a kérdés, és nem az, hogy Jézus a Krisztus. Nyilván hogy Jézus az Isten felkentje, ezt senki nem vitatta.

2014. jún. 18. 11:02
 26/48 anonim ***** válasza:

Ember. Te nem fogod fel, hogy egylényegű. És az fontos, hogy Jézus a Krisztus -ugyanis pont ezt nem érted, EZÉRT nem fogod fel, hogy EGYLÉNYEGŰ - A Logosz testté lett.

Ember. Akarod-e ezt megérteni, vagy NémethS hajóján ringatózni a búsba? Ha nem, ne olvasd tovább, az idő mindenkinek drága. Ha igen:

Akkor próbáld meg saját tapasztalatodból:

Van egy saját gondolatod/versed. Leírod. Felolvasod valakinek, aki meghallja. Ez 1 vagy 3 vers?

2014. jún. 19. 08:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/48 anonim ***** válasza:

No, azért ne keverjük a fogalmakat!

A Krisztus szó jelentése felkent. Felkenni királyokat, és papokat szokás bibliai fogalomkörben, amit itt nem tagadott senki. Az, hogy Jézust öröktől fogva lévő istennek gondoljuk vagy sem, ez tejesen független Jézus főpapi- és királyi mivoltától.

Jézus felkent, mégpedig az Isten kente fel erre.


Az, hogy a logosz testté lett, nem más, mint az, hogy a teremtő Isten beszéde testesült meg.

Az ige Isten beszéde:

Jer 11:10 Visszatértek az ő atyáiknak előbbi bűneire, akik nem akarták hallani az én igéimet…

Jer 1:9 És kinyújtá az Úr az ő kezét, és megilleté számat, és monda nekem az Úr: Íme, az én igéimet adom a te szádba!

Ez az Isten beszéde, a szava, a mondandója lett testté, mely kezdetben csak az volt:

5Móz 18:18 Prófétát támasztok nekik az ő atyjukfiai közül, olyat mint te, és az én igéimet adom annak szájába, és megmond nekik mindent, amit parancsolok neki.


Ha Jézus éppen ugyan olyan Isten, mint az Atya, akik öröktől fogva voltak, mielőtt még bármi is lett volna, és ez az egység – ahogy Jézus mondta, egyek vagyunk – ugyan olyan egység, amilyennek kell lennünk velük, akkor ama isteni imádatot a hívők felé is gyakorolni kellene, nem? Mert ha Istent imádod, akkor engem is imádni kellene? És én imádjak minden testvért?

Jn 17;21

Hogy mindnyájan egyek legyenek; a mint te én bennem, Atyám, és én te benned, hogy ők is egyek legyenek mi bennünk: hogy elhigyje a világ, hogy te küldtél engem.


A hármasság logikátlan és bibliailag nem alátámasztott.

Ahogy a Kérdezőnek is magas; a 3 nem 1. És nekem is nagyon magas. A Biblia határozott és cáfolhatatlan kijelentése, hogy az igaz Isten egy. Az egy nem lehet három, sem tíz, sem ezer. Jézus nem magához imádkozott, nem magát támasztotta fel, és nem úgy tanította a tanítványait imádkozni, hogy Atya, fiú és szentlélek, ki vagytok a mennyekben, szenteltessék... Hanem úgy, hogy mi Atyánk....

A hatalmat kapta, és nem az övé volt. Az ítéletet kapta, stb... Kijelentette, hogy az Atya nagyobb nála, kinyilatkoztatta, hogy az utolsó napnak a dátumát nem tudja. Egy mindentudó Isten nem tudja az ítéletének a napját, és minden, amije van, úgy kap? Ez összeférhetetlen az egy igaz Isten titulussal, ki mindentudó, és mindenható. Jézus Isten által felkent, a világ királya, és a főpapunk. De Isten nem fej-tor-potroh, hanem az egy, igaz teremtő Isten, kinek kegyelméből és hosszútűréséből adta királyunkat, az Ő egyszülött fiát, hogy mindaz, ki az Ő kegyelmére néz, megtartassék, ahogy a nép tartatott meg Mózes idejében, aki a rézkígyóra nézett, megmenekült. Amiképpen cselekedett Jézus a néppel, és az emberekkel, akképpen adta nekünk is, hogy tegyünk. Mert az utolsó éjszakán megtörte a testét, és a tanítványoknak adta, és azt mondta, hogy tegyük mi is ezt az Ő emlékezetére. Törjük meg a testünket, és adjuk oda felebarátainknak. Igyunk abból a kegyelmi és hosszútűrő szövetségből, melyet adott nekünk, az Ő vérének szövetségéből. Mert az Ő beszéde az Isten beszéde, amit hallott Tőle, és az Ő cselekedetei Istennek, az Ő Atyjának cselekedetei, melyet látott Tőle.

2014. jún. 19. 13:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/48 anonim ***** válasza:

anyata JT? Azt kihagyjátok a fordításotokból, ill hogy néz ki nálatok? Jn10,30

"Én és az Atya Egy vagyunk" ἐγὼ καὶ ὁ πατὴρ ἕν ἐσμεν.

2014. jún. 19. 15:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/48 anonim ***** válasza:
2014. jún. 19. 15:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/48 anonim ***** válasza:

1: Nem vagyok JT.


2: És ez a te fordításodban hogy néz ki, mert nálam a revideált Károliban így:

Jn 17;21

Hogy mindnyájan egyek legyenek; a mint te én bennem, Atyám, és én te benned, hogy ők is egyek legyenek mi bennünk: hogy elhigyje a világ, hogy te küldtél engem.

Milyen egységről is van szó, amikor Jézus azt mondja, hogy én és az Atya egyek vagyunk? Olyanról, amilyenről a hívő testvérek között is lennie kell. Nem kell az ilyet túlmisztifikálni…


3: A link elejét néztem csak meg, és pont kiemeli a Károli hibáit (hozzá nem értő módon).

Az első három idézetre reagálnék:

- „Pál: „akik közül származik a Krisztus test szerint, aki Isten mindenek felett: áldott legyen mindörökké.””

Ha elolvasnád a Róma 9 4-5-öt, láthatod, hogy hierarchiai felsorolás történik:

4. A kik izráeliták, a kiké a fiúság és a dicsőség és a szövetségek, meg a törvényadás és az isteni tisztelet és az ígéretek;

5. A kiké az atyák, és a kik közül való test szerint a Krisztus, a ki mindeneknek felette örökké áldandó Isten. Ámen.

Tehát az Izraelitáké a fiúság, és dicsőség, a szövetség, a törvényadás, stb. Övék az atyák, és tőlük származik Krisztus, aki felett (csupán) az örökké áldandó Isten van. Sajnos a szórendiség itt nem a legpontosabb. A kiké az atyák, és a kik közül való test szerint a Krisztus, a ki mindenek felett az örökké áldandó Isten.

Ez párhuzamos a IKor 15;24-28-al, ajánlom figyelmedbe.


- „János: „Kezdetben volt az Ige, és az Ige Istennél volt, és Isten volt az Ige.”

Erre úgy vélem az elsőző válaszomban érthetően magyaráztam, ha nem volt érthető, az biztos az én hibám…


- „A zsidókhoz írt levél írója: „És az angyalokról ugyan ezt mondja: "Angyalait szelekké teszi, és szolgáit tűz lángjává", de a Fiúról így szól: "A te trónusod örökké megáll, ó Isten, és királyi pálcád az igazság pálcája.”


Van egy „rossz” hírem, a görögbe nincs az ó szócska, ez egyéni betoldás, ugyanis a héberben, ahonnan ez idézve van, nincs ilyen, ez a 45-ös zsoltár hetes sora:

Zsolt 45:7 Trónod: Isten örökkévaló; igazságnak pálcája a te királyságodnak pálcája.

Ugyanis az itt szereplő „ó” szócska nincs a héberben. Így viszont mást jelent:

Trónod óh Isten örökkévaló - Trónod Isten örökkévaló

Tehát a trónja maga Isten, és nem megszólítás van itt, hogy óh Isten.


Ezeket a dolgokat veheted kimagyarázásnak, de ajánlom, hogy nézz utána magad ezeknek a dolgoknak, mert sok esetben egy vessző nem megfelelő helyen is nagy mértékben megváltoztatja a jelentést. Van is rá példa a Bibliába, ha kíváncsi vagy rá, mondok egyet.

2014. jún. 19. 16:16
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!