Kezdőoldal » Sport, mozgás » Egyéb kérdések » Mondanátok jó akrobatikus...

Mondanátok jó akrobatikus rock and roll egyesületeket?

Figyelt kérdés

Még soha nem rockyztam ezelőtt,de szerintem hamar meg tudnám tanulni. Lehet így esélyem menni valahova,így hogy kezdő vagyok?

Lehetőleg Budapest/Érd/Százhalombatta/Dunaújvárosban legyen az edzés


18/l



2017. szept. 21. 18:38
 1/6 anonim ***** válasza:
72%

Rock and Magic SE.

De nálad inkább a helyek miatt B-Cool illetve a Masters jöhet szóba.

Kérdés persze, hogy hány éves vagy, mert a rokiban a kezdő az 4-5-6 éves kor, mondjuk egy tizenvalahány éves gyereket kezdőnek nem sokan vállalnak be, egyrészt mert ilyen korban már kialakult, táncolni tudó csapatok, párosok vannak, akiknek van a háta mögött már pár év roki. Az ő edzéseid neked totál kezdőként kínai lesz. Másrészt mert ilyen időseket nem könnyű újonnan megtanítani rokizni, azt meg kevesen vállalják, hogy beállnak tizenévesen a kezdő csoportokba, ahol alsósokkal ugrabugrálva sajátítják el az alapokat, akár éveken keresztül...

2017. szept. 22. 12:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Budapesten rengeteg egyesület van, Érden a Masters a legjobb szerintem, de ha Bp-n keresgélsz, akkor nem lesz nehéz találni. A kérdés tényleg csak az, hogy ennyi idősen mi a célod ezzel az egésszel, és tud-e neked segíteni az adott egyesület hogy élérd ezt. Nézz honlapokat (ha nem tudod, hogy milyen egyesületek vannak, esetleg az mtasz.hu-n keress területi ranglistákat és nézd meg ott a lehetőségeket...), hívd fel az edzőket és vázolt fel, hogy mi a helyzet, mert simán lehet, hogy ennyi idősen már nem szeretnének foglalkozni veled (pl. a Rock and Magicben majdnem biztos vagyok benne, hogy elküldenének...). Persze nem szeretnélek letörni, hajrá, képes vagy rá, mindent el tudsz érni, csak akarni kell! :) sok sikert!
2017. szept. 22. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim válasza:

Rockin' board egyesület. Ott táncolok 4 éve, imádom *-*


14/L