Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Most ezzel a chatGPT-vel...

Most ezzel a chatGPT-vel mindenki programozó lett?

Figyelt kérdés
Mindenhol YT-n azt látom,hogy ezzel íratják a kódokat,és működik... programozásnak annyi?
2023. jan. 13. 16:17
1 2 3 4 5 6
 31/57 anonim ***** válasza:
42%

#11 "Amm azt ugye tudod hogy egy random feladat nem egyenlő azzal amit csinálni fogsz?"


Tudom, ez a random feladat csak arra jó, hogy felvegyenek, utána teljesen mással foglalkozom majd. Nem kell ledegratálni a képességeimet, mert interjú feladaton csalok.


Van tapasztalatom és alkalmas vagyok az adott pozícióra, de most random keretrendszer nélküli console applikáció megcsinálásakor és tesztelésekor gondoltam a ChatGPT-vel kipróbálom megtudja-e írni, így sokkal jobban írta meg mint vártam. Én is megtudtam olyan ugyanezt írni csak tesztel a ChatGPT-t meg kicsi időt spóroltam.


Plusz teljesen mindegy lett volna, hogy meg tudom-e csinálni, hiszen ahogy te is írtad, nem az interjúz házi feladathoz hasonló lesz a munkaköröm, az csak egy arra használt feladat, hogy kiszortírozza a legjobbat a kb 100 jelentkezőből (persze már interjú folyamatokkal kombinálva)

2023. jan. 14. 20:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/57 anonim ***** válasza:
0%

Mellékszál, de az FSD (full self driving) már öt vée is sokkal jobb volt a humán drivereknél. Csak azt felejtik elé az ilyesmit ekézők, hogy míg az FSD rendszerektől elvárják az abszolút hibamentes működést, addig a humán sofőrök hegyekbe halmozzák a baleseteket.

Ha azt nézzük, hogy minden befutott millió kilométerre esik egy FSD hiba, addig ugyanekkora távon az emberi sofőrök elkövetnek tíz, vagy még több olyan hibát, ami emberéletet követel.


A svédeknél egy millió lakosra 18, a románoknál ugyanebben az évben (2020) 85 halálos kimenetelű baleset történt. Ez mutatja a kulturális érettségen túl a műszaki megfelelőség fontosságát is.

2023. jan. 14. 20:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/57 anonim ***** válasza:
0%

"A videóban implikált önvezető képesség a mai napig nem létezik."


A te véleményed ebben a kérdésben nulla hasznosságot mutat, mert azt sem tudod, miről beszélsz. Ha csak önvezető rendszerek léteznének, akkor már most sokkal kevesebb haláleset és közúti baleset lenne. Javaslom, amihez ilyen látványosan hülye vagy, ahhoz inkább ne szólj hozzá.

Csak ismételni tudom magamat, amikor a híroldalakon felbukkan egy-egy FSD-nek felróható szerencsétlenség, akkor arra is gondolj, hogy hány ugyanakkora balesetet okoznak nap mint nap a humán sofőrök.

2023. jan. 14. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/57 anonim ***** válasza:
0%
"Tesla Full Self Driving beta is being used by over 100,000 people. Normally 100,000 US drivers have 12.4 fatal accidents each year. This is over one fatality per month. Normally 100,000 drivers would have 163 accidents with injuries each month."
2023. jan. 14. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/57 anonim ***** válasza:
81%
#32 a Tesla FSD-re gondolsz? Ültél már a volán mögött bekapcsolt FSD-vel? Az nem hogy 5 éve, 5 év múlva sem lesz jobb az emberi sofőröknél. Persze kitalálhatsz mesterséges szitucáiókat, ahol kimérheted, hogy hány ms-el látta hamarabb a gyalogost, meg a keresztútról érkező autót, de közben egyszerű városi vezetési szituációkban percenként vét életveszélyes hibákat. Jelenleg az "önvezetés" ott tart, hogy azokban a szituációkban, amikben jobb a gép akár be is avatkozhat, mint pl. egy vészfékasszisztens, és ezzel biztonságosabbá teheti a közlekedést, de ahhoz, hogy az utasülésen ülve hazavigyen még valami olyan nagyságrendi fejlődési ugrásnak kéne történnie, amit jelen pillanatban egyáltalán nem látunk, hogy mitől fog bekövetkezni.
2023. jan. 14. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 36/57 anonim ***** válasza:
76%
#33 csak az érdekesség kedvéért, neked hány év tapasztalatod van az önvezető autók fejlesztésében, hogy ekkora magas lóról beszélsz le hozzánk? :) Ha te elárulod, akkor elárulom én is. ;)
2023. jan. 14. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 37/57 anonim ***** válasza:
0%

Ezek marhaságok.

Az FSD már öt éve is elég jól teljesített, ma pedig már abszolút biztonságos lenne, ha a humán driverek is betartanák a KRESZT úgy, ahogy az FSD azt igyekszik betartani.

A te szövegedet maga a valóság írja felül, ráadásul elég durván.


Human driving is the problem. ADAS makes driving safer. 100,000 people are using FSD beta, there have been zero accidents that involve injuries/death. Statistically in the US, the average 100,000 drivers have 222 accidents, with 163 injuries/1.2 deaths each month.

2023. jan. 14. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 38/57 anonim ***** válasza:
76%

"ha a humán driverek is betartanák a KRESZT"


De nem tartják... és az önvezetésnek ezt kell megoldania, nem egy kitalált, valóságban nem létező problémát. Az nem megoldás, hogy betiltjuk a nem-önvezető autókat, mert akkor mi lesz a biciklisekkel, motorosokkal, gyalogosokkal? Őket is betiltjuk? Tilos lesz kilépni az utcára autó nélkül? :)


És mielőtt nagyon beleéled magad abba, hogy a Tesla FSD mennyire jobban vezet az embereknék tényleg ülj már be a volán mögé egy olyan országban, ahol legális az FSD, vagy ha ez nem megy, akkor legalább nézd meg egy szavahihető youtuber videóját a témában, mondjuk ezt:


https://www.youtube.com/watch?v=9nF0K2nJ7N8


Az adatgyűjtés egy nagyon fontos dolog a világ megértéséhez, csak vigyázni kell rá, hogy a megfelelő adatot gyűjtsd.

2023. jan. 14. 20:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 39/57 anonim ***** válasza:
0%

Ne nevettesd már magad ki, ember!

Jössz itt egy szem fütyi videójával, brekegésével és ignorálod azt a tényt, hogy legalább százezer ember használja naponta az FSD-t, jelentős többségük hiba nélkül, maximális megelégedettséggel.


És még te beszélsz az adatforrás megbízhatóságáról? Besírok, de komolyan.

2023. jan. 14. 21:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 40/57 anonim ***** válasza:
0%

"Az nem megoldás, hogy betiltjuk a nem-önvezető autókat, mert akkor mi lesz a biciklisekkel, motorosokkal, gyalogosokkal? Őket is betiltjuk?"


Nem, kedves inas, erről szó sincs, csak a képzeletedben, de ha picivel több eszed lenne, nem tértél volna ki erre, mert tudnád, hogy a halálos balesetek eredője a szabálytalankodáson túl a legtöbb esetben a sebesség és a tömeg.

Ez pedig nem jellemző sem a gyalogosokra, sem a bringásokra. A motorokhoz pedig szintén létezik már önvezető rendszer, de ha nem lenne, akkor sem a motorosokra jellemző, hogy az utak gyilkosai lennének.

2023. jan. 14. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!