Kezdőoldal » Szerelem, szex » Ismerkedés » Hogyan tudnék nyitottabb,...

Hogyan tudnék nyitottabb, beszédesebb, szókimondóbb lenni?

Figyelt kérdés

Van erre valami megoldás, hogy könnyebben tudjak ismerkedni, barátokat szerezni ??


Sajna elég csendes típus vagyok és már nagyon rosszul érzem magam emiatt. Sokszor nincs témám, és nem jut eszembe semmi amiről tudnék beszélni egy találkozón. A normális emberek meg akár egész nap megállás nélkül eltudnak beszélgetni egymással :/ Csak pár haverom van akivel úgy ahogy eltudok beszélgetni, de ők se sokszor érnek rá, megvan mindenkinek a maga kis élete azért én sokat unatkozom :/ 23/F


2015. márc. 16. 19:08
 1/5 anonim ***** válasza:
nem tudom, sajnos én is villamosmérnök vagyok:(
2015. márc. 16. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim válasza:
Keress vmi jó baráti társaságot. Bulizz velük kicsit igyál engedd el magad. Olyan nincs hogy nincs téma. A semmiről is ellehet beszélgetni órákat és még vicces is tud lenni:)
2015. márc. 16. 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Velem ugyanez a helyzet, viszont én lány vagyok. Új emberekkel nagyon nehezen tudok csak beszélgetni, sokszor félre is értik és azt hiszik, hogy nem érdekelnek, vagy hogy unom a társaságukat. Nehéz ügy ez és szerintem mindenkinek saját magának kell legyőznie ezt. 19/L
2015. márc. 16. 22:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Nalam is hasonlo a helyzet.. elmaganyosodtam. Emiatt egyre jobban bezarkozom, pedig baratno is mar nagyon kene.. minden baratomnak van mar noje, le se szarjak az ember fejet.. akikkel regebben joban voltam, azokkal is megszunt a kapcsolat, mert nem talalkozunk, nem lehet veluk beszelni. Probalok ujabb baratokat szerezni, bnot talalni, de igy tenyleg rohadt mod nehez. 2-3 ember van, akivel tartom a kapcsolatot, de ennel sokkal tobb kene.
2015. márc. 19. 00:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza: