Kezdőoldal » Szexualitás » Heteroszexualitás » Smpixien tényleg lehetetlen...

Figyelem! A Szexualitás kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Smpixien tényleg lehetetlen ismerkedni?

Figyelt kérdés
Ha valaki nem tudná az oldal BDSM társ/partnerkereső. Elég régóta fenn vagyok de egy normális beszélgetést nem tudtam összehozni, nemhogy találkozót. Pedig van kinn képem (nem vagyok csúnya gyerek), normális bemutatkozásom, normális személyre szabott leveleket írok nem annyit hogy szia, dugnálak!, de legtöbbször még válasz se jön. Magamról: 27 éves tapasztaltabb, izmos testalktú, domináns pasi vagyok ergo nem 40 éveseknek írok, azt se mondhatjuk, hogy az a baj velem, hogy kezdő vagyok, nem írok olyanoknak akikkel nem egyeznek a vágyaink. Egyszerűen mégsincs eredmény.. ennek mi lehet az oka? Hozzáteszem általában meg se nyitják a leveleimet. Olyan nő vagy férfi aki fenn az oldalon tudna nyilatkozni erről? :D

2020. nov. 29. 19:51
1 2 3
 21/25 anonim ***** válasza:
100%
Az asszony fent van azon az oldalon. Javaslatára én is regisztráltam az oldalra, de csak férfiak írtak nekem.... lány csak egy, de két mondat után köddé vált. Mondta az asszony, hogy ilyen szempontból hátrány, hogy fiú vagyok, mert ő kap naponta egy rakás üzenetet, de már kapacitása sincs hozzá, hogy megválaszolja őket és az ideje is már le van kötve 2-3 szub pasira.
2020. nov. 30. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/25 A kérdező kommentje:

Csak kívánsiságból, feleséged napi hány levelet kap?


+ slussz poén: az anyagias lányok sem írnak vissza :D

2020. nov. 30. 21:26
 23/25 anonim ***** válasza:
100%
Nem számolja. Tényleg rengeteget kapott, amikor mutatta nekem a bejövő leveleket :)
2020. nov. 30. 21:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/25 anonim ***** válasza:
100%