Kezdőoldal » Családi kapcsolatok » Szülő-gyermek kapcsolat » Mit csináljak hogy kifizessék?

Mit csináljak hogy kifizessék?

Figyelt kérdés

Beiratkoztam b jogsira, de szuleim nem fizetik ki, én b jogsi nélkul nem tudok dolgozni,áruterito lennék 3,5 tonnás kocsin, de jogsi nélkul értelemszeruen nem vezethetek.

A jogsi mindennel egyutt 200-215 ezerbe kerul,és minden fiatalabb vagy velem egykorunak akiket ismerek kifizették a szulei.

Ha megszakadok sem tudnék ennyi pénzt gyujteni,viszont jogsival már tudnék dolgozni netto 200 ezerért,és vissz is adnám a pénzt,de szuleim nem fizetik,én pedig munkanélkuli vagyok.

22/f


2018. júl. 19. 18:01
1 2 3 4 5 6
 11/57 anonim ***** válasza:
76%
Aki akar talál munkát aki nem az kifogást keres. Ha nem hazudtál volna gondolom kifizették volna.
2018. júl. 19. 18:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/57 A kérdező kommentje:

Mégegyszer leirom,estis diák vagyok, diákmunkára nem mehetek. Nappali a kikötése neki,nappali jogviszony, ha nappalis lennék mehetnék, de csak estire járhatok.

Tehát nekem a diákmunkák kilöve,

Jogsival tudnék dolgozni áruteritöként havi 200 ért,csak ahhoz kell, és nincs rá tökém. Azt a tökét szuleim nem fizetik ki,nekem azt elö kell akkor teremtenrm,amihez munka kell végzettség nélkuli olyat meg nem találok 22 évesen

2018. júl. 19. 18:21
 13/57 anonim ***** válasza:
90%

Elmész két hónapot dolgozni gyárba/Mekibe és meg is lesz a pénz, annyit kibírsz.

Nem értem minek iratkoztál be pénz nélkül, én is kinevetnélek.

2018. júl. 19. 18:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/57 A kérdező kommentje:

De basszus miért ilyen a világ más srácnak kifizetik,meg laptop meg s9 telo.

Én mef gurizzek érte 3-4 honapot, azért mert tanulni akarok, vagyis jogsit szerezni?

Dolgoztam 2 hetet gyárbsn :D