Kezdőoldal » Egészség » Táplálkozás » Ki él egészségesebben?

Ki él egészségesebben?

Figyelt kérdés

Aki gluténmentesen, laktózmentesen, cukormentesen vagy vegán életmódot folytat?


Ezek közül melyik a legegészségtelenebb? Ha valaki tudja esetleg és kérhetném, akkor egy rangsort is tudna csinálni ezekből?..


Előre köszönöm! :)



2015. jan. 14. 18:48
1 2 3
 1/21 anonim ***** válasza:
100%
Attól tartok, hogy ezt csak retrospektív módon lehet majd megítélni statisztikai felméréssel. Azaz majd a halál előtti napon kell elvégezni a felmérést.
2015. jan. 14. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 anonim ***** válasza:
37%

szia!

én úgymond amatőr vagyok, de hobbim az egészséges életmód, és minden nap tanulok róla, magamon kísérletezek, stb. már nagyon régóta foglalkozom vele.

szerintem:

a vegán az nagyon egészségtelen.

több oka van, pl. hüvelyesekből akarják bevinni a fehérjét, holott a hüvelyesek akadályozzák sok vitamin és ásványi anyag felszívódását, főleg, ha nem megfelelően vannak elkészítve.

aki vegán ismerősöm, az mind gagyi szénhidrátból (cukor is) meg szójából akarja bevinni az energiát, akkora borzalmakat tesznek magukkal, hogy hihetetlen.


ahogy én eszek: gluténmentes, laktózmentes ÉS cukormentes.

szerintem ez elég jó.

szerintem a rangsor, ha csak egyet lehet választani:

vegán (legrosszabb)

laktózmentes

gluténmentes

cukormentes (legfontosabb, és első lépés sztem a cukrot elhagyni)


viszont: ha mondjuk van akár egy enyhe gluténérzékenységed is, aminek nincs is tünete, akkor is életmentő lehet a glutén elhagyása, mivel a gluténevés nagyon gáz dolgokhoz vezethet, úgy, hogy észre sem veszed.

2015. jan. 14. 19:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/21 anonim ***** válasza:
A gluténnal és laktózzal mi a baj?
2015. jan. 14. 19:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/21 anonim ***** válasza:

a gluténnal nagyon sok baj van sajnos, én sem tudtam régebben, amíg pajzsmirigybeteg nem lettem, feltehetőleg emiatt (is).