Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Táplálkozás » Vitaminhiány, vagy valami más?

Vitaminhiány, vagy valami más?

Figyelt kérdés
Izomrángásom van különböző területeken (láb, szem stb...) Ez elvileg b vitamin hiány, de ha elkezdem szedni a multivitamint, szó szerint FOLYAMATOS jelleggel begörcsöl a jobb vádlim, úgy, hogy járni is alig birok. Ha abbahagyom a szedését, egy idő után a görcsölés abbamarad. Szedjem a vitamint, vagy ne?
2015. júl. 9. 05:37
 1/5 anonim ***** válasza:
Ki kell vizsgáltatni, mert betegség is okozhatja, menj el a háziorvoshoz.
2015. júl. 9. 07:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Szedjel csak b vitamint vagy egyel sok banant az tartalmazza az összes b vitamint amellett sok mast is magnezium kalcium stb
2015. júl. 9. 08:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
Volt egy kardiológiai kivizsgálásom nemrég, egy vérvétel is volt, nem tudom, hogy ott nézik-e az ilyesmit. A háziorvos adta a vitamint. (Gyerekorvos, még nem vagyok 18)
2015. júl. 9. 19:10
 4/5 A kérdező kommentje:
Ettem egy banánt és már görcsöl is a lábam, ezt nem hiszem el... lehetséges egyáltalán, hogy ilyen gyors válaszreakciót kapjak..?
2015. júl. 11. 04:17
 5/5 A kérdező kommentje:
Természetesen nem közvetlen azután, hogy megettem.
2015. júl. 11. 04:19

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!