Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Miért jó az amway?

Miért jó az amway?

Figyelt kérdés
2008. jún. 3. 20:52
 51/98 anonim ***** válasza:
67%

Még valamit szeretnék írni:

Nem a hálózatépítés a butítás, hanem szerintem inkább azok a hatások, ami miatt valaki ilyen primitíven fogalmaz olyan dolgokról, amibe nincs teljes belelátása...

elnézést, ha keményen fogalmaztam...

2010. okt. 28. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 52/98 anonim ***** válasza:
79%

A reklámozással kapcsolatban pedig: te úgy gondolod, hogy ez az üzletág abból él, hogy rábeszéli a termékeket és a hálózatépítést az emberekre. Ehhez képest az Amway egyrészt nem költ különféle butító és idegesítő reklámokra, amit a TV-ben kell elviselned - és mellesleg a termék megvételével azt is kifizeted, mert nincs rá szüksége, ugyanis a tapasztalt vásárlókör megteszi ezt helyettük - ez a bizonyíték, hogy a termékek jók. Másrészt a többi terméknek az összetevőiről vagy az elkészítési eljárásáról ugyanannyira keveset tudhatunk, mint ennél az esetnél - sőt, kevesebbet, mert itt garantált pl az, hogy nem kísérleteznek állatokkal.

Ha valaki nem hiszi el, hogy működik, annak természetesen nem is fog. Ezen kívül senkinek sem kötelező elfogadnia vagy belépnie ebbe a dologba, az üzlet remekül működik Veled vagy nélküled. :)

Ha nem így lenne, nem valószínű, hogy ilyen széles körben elterjedt lenne világszerte, illetve az sem, hogy ilyen sok éven át jól működhetne.

És még egy valami: aki nem akart belépni, mégis belekerült, az a saját "hibája", mivel nem tud nemet mondani valamire, amiről úgy érzi, nincs szüksége rá. Vajon miért is vesszük tömkelegével a sok sok reklámozott, kirakatokban csábítóan felkínált termékeket, amiről elhitetik velünk, hogy frenetikusak?... pontosan ezért :)

2010. okt. 28. 20:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 53/98 anonim ***** válasza:
69%

Érdekes hogy a TV reklámot soha senki nem hiszi el, az MLM es marhaságokat meg megkérdőjelezhetetlen igazságként. :-)



Éljen az Intelligens Mosópor :-))"



Az Amway nem költ reklámra :-)



[link]


a nemlétező NEMreklám filmek, amik Nemnövelték az amway kiadásait és Nincsen beleépitve a termékbe az elkészités ára.


Ugyanolyan mint egy kommersz OMO mosópor vagy Bip reklám.


Vagy most ez egy füves kábulat?

Én álmodom a pillangókat vagy a pillangók álmodnak engem??

Te hiszel a reklámban vagy a reklám benned?

Ha ezek nem reklámfilmek akkor mi?

2010. okt. 29. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 54/98 anonim ***** válasza:
69%

http://www.youtube.com/watch?v=73DlgZ20NEc&feature=fvw



Állitólag az Amway nem költ reklámra ugye , jobb oldalt a listában van még vagy 20 reklám film :-)



BöFF. _)

2010. okt. 29. 13:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 55/98 anonim ***** válasza:
86%

Látom, megint itt van kedvenc IQ-harcosunk (12:56 és 13:25). Csak az idődet vesztegeted. Magaddal szúrsz ki (a te bajod), és azokkal az emberekkel akiket a hülyeségeiddel félrevezetsz. Amíg ezt nyilvános fórumon teszed, ahova az emberek információért járnak, addig el is leszel küldve a náthásba. Saját sorsod úgy rontod, ahogy szeretnéd. Másnak ne árts!


Az ámokfutásodra dióhéjban a válasz. Az Amway cégnek van marketingköltsége. Készít videókat, hanganyagokat, szórólapokat, termékkatalógusokat, nyomtat belső újságot az üzletépítőknek, ami megjelenik 3 havonta. Időnként lehet pólót, pulóvert, táskát, stb venni, amin ott szerepel az Amway vagy valami általa birtokolt brand neve stb. Maga az Amway honlapja is részben marketingköltség, mert nem egy sima konzervatív szövegfile-t nézegetünk, hanem dolgoznak a lapok megjelenítésén. Én személy szerint nagyon örülök, hogy mindezt nem nekem kell megcsinálnom.

Nem találsz viszont TV reklámot az RTL klubbon, óriásplakátot a metróban, egész oldalas újsághirdetést a blikkben, szórólapot a kocsmában vagy a postaládádban stb. A marketingköltség nagy részét ez adja. Nem az anyagok elkészítése, hanem az információ eljuttatása az emberekhez. Az Amway honlapján vannak Amway-jel kapcsolatos anyagok. Bárki megnézheti őket, aki meg akarja nézni. Azért nézted meg te is, mert kiváncsi voltál rá (hogy aztán diadalmasan beböfögd ide a nagy semmidet), nem azért mert hallgattad a zenét a rádióban és közben ezt is bemondták.

A youtube-ra meg bárki felrakhat majdnem bármit. Gondolom, nem az Amwaytől küldték a linkelt videót.


Egyébként meg teljesen mindegy mit gondolsz. Akinek célja van megoldást keres (az Amway kínál egyet, ami sokaknak bevált), akinek nincs célja, az kifogásokat keres, és ha szellemileg sérült, akkor a kifogásait propagálja is.

2010. okt. 29. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 56/98 anonim ***** válasza:
69%

Minél mérgesebb valaki, annál kevesebben hisznek neki.. :-)


Kifaggattam azt az ismerősömet, akitől a termékforgalmazói ár feléért vásárolhatunk az Amway-termékeket. Nos, ő jelenleg 9 százalékos, méghozzá negyedik hónapja. Gyakorlatilag nem keres semmit, mert az egyik beszervezettje csinál meg ebből 6 százalékot, így alig van jutalékkülönbség kettőjük között. Napi nyolc óra munka után dolgozik, azaz marketing-terveket tart, előadásokra és konzultációkra jár, "pozitív könyveket" olvas, és mivel kulcsembernek tartja magát, és a szponzorai is annak ismerik el, ez kvázi erkölcsi kötelessége, nem lazíthat. A kulcsembernek a 100 százalékos termékhasználat is feladata, ami állítólag majdnem önmagában elég a 3 százalékos teljesítményhez. Nos, mivel a srácba azt szuggerálták bele, hogy az elért százalékos szintről nem eshet vissza, hiszen akkor már nem példaképként néznének rá az őt másoló munkatársai, neki minden alkalommal annyi személyes pontrétéket kell produkálnia, amivel megvan a 9 százalék, illetve amit példaként mutogathat munkatársainak. Ez pedig nem kevés. Gyakorlatilag ráment az egész pénztartaléka, a fürdőszobája teli van eladatlan termékekkel, egy éve nem volt se moziban, se színházban, se meccsen, mert nincs rá se ideje, se ereje. Szegény srác olyan, mint egy hipnózisban lelkendező csődtömeg....

2010. okt. 29. 20:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 57/98 anonim ***** válasza:
69%

Külső szemlélőként az egész Amwayesdiben az a "csodálatos", hogy a naiv, ösztönlény áldozatok (köztük te) úgy sétálnak be egy tökélyre fejlesztett marketing csapdába, amit zseniális koponyák, matematikusok, pszichiáterek, tudósok, marketing szakemberek hadai gyártottak, ahogy az a nagykönyvben meg van írva!

Olyan ez az egész, mint David Copperfield előadása. Ha valaki egy kicsit is téved, akkor ledarálja az asszisztenst a ventilátor, mégpedig azért mert csodák nincsenek, csak tökéletesen megteremtett illúziók...

akik már szőröstül-bőröstül ismerik az Amway módszereit, abban a pillanatban elkezdtünk röhögni, hogy te befizetted a 70 ezret. Akár hiszed, akár nem, ők, a rendszer üzemeltetői ebből (is) élnek: a te kezdő csomagod befizetéséből (meg persze egy sor belőled burkoltan kicsalt pénzből)

Azt ugyanis elfelejtették mondani, hogy kb. 30 ezerre tehető már évek óta az Amway tagok létszáma, azaz a belépő és elhagyó személyek száma szinte állandó. Ma te befizetsz 70 ezret, holnap egy másik ember kilép. Akik legfelül ülnek a rendszerben, azok emiatt az állandónak mondható taglétszámnak köszönhetően rendszeresen hozzájutnak a horribilis pénzükhöz. De már pár szinten alattuk nem biztosak a források, mert hol innen lép ki egy ember, hol onnan, a "közkatonáknak" kell irtózatos munka, energia, pénz, idő árán befoltozni a lyukakat.

Az Amway egy zseniálisan kiötlött megkopasztó gépezet, pár ember jólétét biztosító rabszolgatartó metódus...

2010. okt. 29. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 58/98 anonim ***** válasza:
18%

Akkor miért jössz ide dühöngeni? (A szmájlikkal semmit nem leplezel) Ismételten felhívom a figyelmed a topik címére.

Az Amwaynél nincs kötelező vásárlás. A 9%-os nem vásárol fél áron (de a 21%-os sem), csak elég jó kedvezménnyel. Nincs olyan szabály, hogy aki egyszer visszaesik százalékos szintet, arra nem néznek fel. Sőt minden nagy vezető sztorijában van rengeteg visszaesés, ugyanis a hibákból lehet a legtöbbet tanulni. A 100%-os termékhasználat (mindent a saját áruházadból veszel meg, ami kapható) nem jelent automatikusan 3%-ot (a költekezési szokásaidtól függ), és normális esetben ezen nem buksz, hanem megtakarítasz pénzt. stb. A tárgyi tévedéseid is mutatják, hogy olyasmiről hőbörgöd a véleményed, amiről halvány lila dunsztod nincs.

Ez csak a kisebb baj veled. Az alacsony érzelmi intelligenciád miatt nem bírod elviselni, hogy vadidegen marketing szakemberek, és médiumokat birtokló cégek tulajdonosai helyett olyan emberek keresik a pénz egy részét a vásárlásaid után, akik érdekeltek abban, hogy te is minél több pénzt keress. Kínodban másokon nevetsz, mert tudod, hogy ha a tükörbe kéne nézned, sírva fakadnál. Naív ösztönlénynek nevezel embereket, akik hoztak egy tudatos döntést többek között a vásárlási szokásaik irányításáról, te meg továbbra is szopod be lemming módjára a különböző multik marketingszakembereinek trükkjeit, tologatod a kocsit hétvégén a TESCÓ-ban, nézed a fejtrágyázást a TV-ben, blikket olvasol és a meccsre jársz a személyiséged fejleszteni.

Tipikus esete vagy annak az embernek, aki azért él a földön, hogy széndioxidot termeljen a növényeknek, de legalább másokat ne bíztass erre.

Az ismerősödnek meg sok sikert az üzlete építéséhez. Biztos nem csinált mindent tökéletesen, ahogy én sem, meg senki más, de mi legalább dolgozunk a céljainkért, és segítünk másokat a céljai elérésében.

Neked nem kívánok sok sikert a romboláshoz. Remélem, sok embert megerősítesz azzal, hogy nem sikerül visszahúznod.

2010. okt. 30. 03:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 59/98 anonim ***** válasza:
69%

Köszönjük a semmitmondó,MLM-s blabladumát,és a személyeskedést,ezek szerint más érved már nincs...

David Copperfieldra visszatérve: amikor nézed az előadást, és kilépsz a teremből, 99,99%- rá az esély, hogy felteszed a kérdést, hogy jó, jó, fantasztikus volt, no de hogy csinálja, hisz biztos átverés? Ha nem így lenne, akkor Copperfield köré már rég egyház szerveződött volna, nemde? De mégse szerveződött, pontosan azért mert az emberben agyában elkezdenek dolgozni tudatosan/tudattalanul olyan tanult illetve öröklött dolgok, amelyek kételkedni kezdenek. Mivel ezek a kételkedő hatások mindannyiunkban ott vannak, ezért nagy rá az esély hogy már az előadóteremben kételkedni kezdesz, de a termet elhagyva biztosan. Ha erre akarnál pár ember jólétét biztosító rabszolgatartó metódus építeni, akkor bizony már a rajtnál elhasalnál. Így hát el kell tompítani ezeket a hatásokat, ha sikeres akarsz maradni. Az Amway kitalálói nem hülyék, az emberi viselkedés, agyműködés legmélyebb bugyrait feltáró tudományos munkák segítségével alakították manipuláló rendszerüket, és kételkedő megnyilvánulásaidra a megfelelő válaszokat. Szándékosan lelkiismeret furdalást keltenek benned, (mert a lelkiismeret furdalással befolyásolni lehet), szándékosan ismerősön keresztül próbálnak meg beszervezni, (mert alapvető emberi tulajdonság, hogy az ismerősödben megbízol), szándékosan leegyszerűsítik a világot jóra és rosszra, illetve egy-két alternatívára stb.

Te sajnos pont abba a bizonyos százaléknyi ösztönlény csoportba tartozol, akikre ők számítanak, hogy beszlopálják a manipulálást. És ha már bekaptad a horgot, nehéz lesz szabadulni. Pontosan annyi pénz lesz a számládon (egy ideig), amivel be fogsz lelkesülni és fenntartod magadban a hitet, hogy ez tökjó. Meg fogod venni azokat a menedzserkönyveket amiket ajánlanak, amelyek egyrészt tovább tartják benned a vakhitet, másrészt ezek eladásából a megfelelő emberek a megfelelő profitot lefölözik. Pontosan azokra a „kihagyhatalan”, amúgy semmitmondó, süket előadásokra fogsz belépőt váltani jó sokszor, amelynél a belépőiből a megfelelő emberek a megfelelő profitot megkapják. És így tovább,és így tovább..

2010. okt. 30. 18:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 60/98 anonim ***** válasza:
74%

Már megbocsáss, de te voltál az, aki eddig egyetlen épkézláb érvet nem tudott írni. Te ütöd bele az orrodat olyasmibe, amihez közöd nincs. Pont te vagy az, aki a világot leegyszerűsíti jóra és rosszra. Te személyeskedtél és személyeskedsz most is, mert nincs valódi mondanivalód, csak nem bírod azokat az emberket, akik haladnak, amíg te fetrengsz a mocskodban, és próbálod a barátaidat meg a vadidegeneket visszahúzni. Rossz hírem van számodra. Lehet, hogy 1-2 embert sikerül visszahúznod, de ebből neked semmi hasznod nem lesz.


Az Amway kitalálói valóban nem (voltak) hülyék. Jay-t isten nyugosztalja. Rich 84 évesen túl egy szívátültetésen is jó egészségnek örvend. Kitaláltak és megvalósítottak egy olyan üzleti modellt, ami lehetőséget biztosít tőkével nem rendelkező embereknek is sikeres vállalkozás kiépítésére. Azóta sokszázezer ember élt is ezzel a lehetőséggel vagy más MLM-ekben ennek gyenge vagy kevésbé gyenge koppintásaival világszerte. Olyanok is vannak, akiknek nem sikerült; olyanok is, akik most próbálkoznak vele; meg olyanok is, akik inkább nemet mondanak rá. Így van ez minden normális dologgal a világban. Baj azokkal a szerencsétlen sérültekkel van, akik ugyan nem foglalkoznak vele, de azt hiszik mindent tudnak róla, és vélt tudásukkal butítják a környezetüket.


Én például utálom a horgászatot minden szempontból. Ha valaki arra kiváncsi, hogy én miért utálom, szivesen elmondom neki (nem ebben a topikban). Megdönthetetlen érveim vannak ellene, amiket ha akarnám az idők végezetéig tudnám szajkózni, de minek. Ha viszont valaki azt akarja megtudni tőlem, hogy jó-e horgászni, olyanokhoz küldöm, akik értenek hozzá és szeretik. Kérjen tőlük információt, és döntsön az meg a saját értékrendje alapján. Eszembe sem jutna mondjuk egy "miért jó a horgászat?" kérdés topikjába elkezdeni írogatni, hogy miért utálom. Nem az én véleményemre voltak kiváncsiak. Az asztalos szakmáról, a techno zenéről vay a tetoválásról szóló topikokhoz sem írok semmit, mert nem értek hozzájuk.


Neked is ennyi lenne a feladatod. Keresd meg amit te csinálsz szivesen, legyél jó abban, és ezen az oldalon válaszolj azokra a kérdésekre, amik arról a szakmáról, hobbiról, sportról szólnak. Ha nincs neked ilyen, ne az Amwayt hibáztasd. Ha van, mit keresel még itt? Én biztosan nem megyek oda destruktívan fikázni.

2010. okt. 30. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!