Kezdőoldal » Ételek, italok » Sütés, főzés » Mivel tudnám feldobni a...

Mivel tudnám feldobni a serpenyőben sült csirkét? (Zöldség/fűszer/szósz)

Figyelt kérdés
Kezdő vagyok és nem akarok recepteket bújni, nektek mi a kedvencetek?
2022. nov. 6. 02:20
 1/6 anonim ***** válasza:
70%
Mézes kínai csirke(amit a kínaiban veszel csak annyi hogy otthon csinálod meg), gyros, lehet venni ilyen üveges szószokat pl Uncle Beans(tuti rosszul írtam, de mindegy) Amúgy érdemes lenne recepteket nézni, mert rengeteg gyors és egyszerűen elkészíthető csirkemell recept van. Én már csak tudom, mivel gyerekkorom óta semmilyen más húst nem eszek meg kizárólag csak csirkemellet.
2022. nov. 6. 02:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
90%

Adhatsz hozzá tejszínt mondjuk.


Tennék bele kukoricát is, sok fokhagymát, és rizzsel.

2022. nov. 6. 03:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
90%
Szójaszósz, chilipehely, fokhagyma granulátum, bors. Lehet venni szósz alapporokat is, de a pecsenyeléből is csinálhatsz szószt egy kis mustárral, tejföllel vagy tejszínnel. Használhatsz konzerv gombát, fagyasztott vagy konzerv borsót, zöldbabot.
2022. nov. 6. 07:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
86%
Ha nem idegenkedsz az alapoktól nemrég kóstoltam a Knorr édes-savanyú kínaiját, egész fincsi lett.
2022. nov. 6. 07:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
100%

Mindig friss vagy szárított fűszert használok, alapporokat sosem (búzaliszt-érzékeny vagyok, nem vicces egy hiba).


Az pedig, hogy mi, teljesen random.


- só- bors- majoranna (ezt tejszínesen szoktam általában rizzsel)

- keverek valami random pácot (hát ide, amit épp kívánok, beleteszem)

- mézes-mustáros

- gm szójaszósz és chilli (ezt zöldségekkel és spagival)

- méz-szezámmag-chilli

etc.

2022. nov. 6. 10:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
100%

A mézes-mustáros a legegyszerűbb szerintem...