Kezdőoldal » Ételek, italok » Sütés, főzés » Mi az a könnyen elkészíthető...

Mi az a könnyen elkészíthető könnyű étel, amit tudnék készíteni ebédre?

Figyelt kérdés

Gondoltam egyre, de nem tudom, h mi a neve és az alapanyagok mindegyikére sem emlékszem. Mi prósza féleség, kefírből készült könnyű a tesztája és heelyenként lekvár van rárakva. Íg kell sütőben megsütni, majd felszelni és kész:)

Ha tudjátok mi ez légyszi írjátok meg, ha nem akk jöhetnek más ötletek:)

Köszönöm


2010. ápr. 1. 08:59
 1/6 anonim ***** válasza:
51%
Túrós krumpli leves!
2010. ápr. 1. 09:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

[link] fogalmam sincs mi az, amit leírtál, de rákerestem az összetevőkre, és ez úgy hangzik, mint amit mondtál :)

Én elég kezdő vagyok főzés terén, kb fél éve kezdtem el.

Amit nagyon szeretek és könnyű elkészíteni az sajtmártás. Igazából arányokat nem is tudok, csak egymás után rakok mindent a serpenyőbe. Hagymát és kis sonkát pirítok, aztán rakok hozzá tejet/tejszínt, aztán a sajtot, sót, borsot. Ha van otthon akkor valami gyümölcsöt is, általában az ananász a legjobb, kis fahéjjal megszórva. Mondjuk ez már kicsit egzotikusabb, de ilyenkor a konzerv ananász levéből öntök egy kicsit bele. Aztán ezt bármilyen hússal és általában rizzsel vagy krumplival eszem. Egyszer egy étteremben ettem ilyet és nagyon megtetszett :D

2010. ápr. 1. 09:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Ja és egyébként az elkészítés ideje csak a húson múlik, a mártás pik-pak :)
2010. ápr. 1. 09:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

Bögrés mákos:

1 bögre mák

1 bögre cukor

1 bögre liszt

1 tojás

1 sütőpor

kevés reszelt citromhéj

Egy nagyobb tojást felütve az egész tojást 1 bögre cukorral habosra kell kikavarni, majd a hozzávalókat folyamatosan hozzáelegyítve kevert tészta állagú alapanyagot kapunk.