Kezdőoldal » Ételek, italok » Sütés, főzés » Tálcás csirkecombot sütés...

Tálcás csirkecombot sütés előtt még kell tisztítani?

Figyelt kérdés
Sziasztok, kezdő vagyok, nem szoktam húst készíteni. Vettem tálcás bolti combot, Sütőben szeretném megsutni. Élő kell valahogy készíteni a húst vagy ezek már sütésre készek? Köszönöm
2016. jún. 12. 13:41
 1/8 anonim ***** válasza:
79%
Attól függ milyen, hogy néz ki. Ha vannak rondább, véres-inas részei igen, azt el kell távolítani.
2016. jún. 12. 13:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Oké, és a borevel kell valamit kezdeni?
2016. jún. 12. 13:48
 3/8 anonim ***** válasza:
100%

Hivatalosan nem kell, mivel elvileg sütésre kész állapotban vannak, csak éppen szalagon tisztítják öket, ezért nem feltétlen elég alaposan, ezért érdemes átnézni.


A börét alaposan vizsgáld meg, hogy ne legyen benne tollmaradvány, az esetleges sérült részeket vágd le.


Utána mosd le hideg (feltétlen hideg!) vízzel, töröld szárazra, füszerezd be és utána süsd meg.

2016. jún. 12. 13:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
65%

Ha sütöd, akkor a bőrét is hagyd rajta, legfeljebb utána leveszed, ha nem szereted. Csak meg kell mosni, besózni, befűszerezni és alufólia alatt süsd legalább 1 órát.

Amúgy ez a bolti, tálás csirke nagyon vacak, tegnap én is sütöttem, nem volt jó íze és csupa fekete volt a csont körül és a csontja is.

2016. jún. 12. 14:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
65%

Jól írják!

Sohase hidd el, hogy valami "konyha-kész", csak azért, mert az van ráírva!

Minden kaja csak akkor van sütésre-főzésre készen, ha már te magad is átnézted, és meggyőződtél róla, hogy semmi olyan nincs benne, rajta, amitől a végén elmenne az étvágyad!

2016. jún. 12. 14:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
100%

Igen. Mindig minden húst megmosok, átnézek, megtisztítok.

Pl. ha bőrös, akkor lehet rajta toll, tok.

2016. jún. 12. 14:58
Hasznos számodra ez a válasz?