Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Fogyókúrák » Szénhidrátszegény diéta » Milyen legyen az étrendem és...

Milyen legyen az étrendem és milyen legyen az itthoni edzésem?

Figyelt kérdés

Életmódot szeretnék váltani és nem mellesleg 50 nap alatt szeretnék 5-6 kg-ot leadni.


Viszont az étrend és az edzések kialakításánál bajban vagyok:nem tudom,hogy naponta mit kell enni,hányszor és mennyit,az edzésnél pedig milyen gyakorlatokat csináljak.



máj. 3. 18:20
 1/4 anonim ***** válasza:
42%
keress rá, napi szinten 5/6 ilyen kérdés van
máj. 3. 18:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
59%

Szia

30% szénhidrát 35% fehérje 35% zsír felosztás szerintem jó lehet, töltsd le a yaziot, ajánlani tudom, szerintem nagyon jó kcal számlálásra. súlytól, magasságtól, aktivitási szinttől függ, hogy mennyi kcalt kell bevinned. Ha deficitben vagy, fogyni fogsz. Mozogj sokat, sétálj biciklizz, bármi amit szeretsz csinálni. Kb heti -1 kg normális, ne ess át a ló túloldalára.

tudom még ajánlani az időszakos böjtölést, az étkezési szokásaidtól függően tudsz böjtölni, ha sokszor eszel egy nap akkor 16:8-at vagy a 18:6-ot ajánlom. ( 16 óra böjt , 8 óra evési idő) én 20:4-es böjtölést csinálok, nekem ez vált be. Fontos még, hogy megfelelő mennyiségű vizet igyál, napi 2-3 L

máj. 3. 18:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim válasza:
40%

Szia

Az edzéshez Pamela Reif videóit tudom ajánlani, nagyon igényes és jó felvételei vannak, illetve az instagram oldalán találsz egész hetes edzésterveket is, így godolkoznod sem kell, melyik nap mit csinálj.

máj. 3. 19:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
29%
A szénhidrát szegény diéta nem a legjobb. Fogyni lehet vele, mert ahhoz csak kalória deficit kell, de nem a legegészségesebb. A ch a legfontosabb tápanyag, pont hogy maximalizálni kellene. Persze nem a finomítottakat. Ch legyen 70 körül, a fehérje és a zsír 15-15 körül. A lényeg, hogy kerüld a fehérlisztet, olajat, hozzáadott cukrot (a gyümölcs cukortól ne félj), feldolgozott ételeket. Egyél sok zöldséget, gyümölcsöt, teljeskiörlésű gabonát, hüvelyest. Ne a húsra épüljön az étrend, csak kiegészítő szerepet játszon.
máj. 3. 23:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!