Kezdőoldal » Közlekedés » Biztosítás, papírmunka » Magyarországi forgalombahelyez...

Magyarországi forgalombahelyezésnek mi a menete?

Figyelt kérdés
Konkrétan egy Aprilia RS 125 típusú gépet szeretnék lepapírozni. A gép 29 lóerő körüli, de jó lenne, ha a forgalmiba 15 lóerő kerülne. (Gyárilag készült ebből a motorból ilyen verzió is) Valaki el tudná mondani, hogy megy egy ilyen dolog hazánkban?
2013. ápr. 18. 20:02
 1/2 anonim ***** válasza:

Kell valamilyen megfelelő hivatalos okmány. Pl régi forgalmi vagy gyártótól származó papír.

És ez alapján fogják "meghatározni" a teljesítményét.

Aztán lehet forgalomba helyezést intézni.

2013. ápr. 18. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Kell a kulfoldi forgalmi, a forgalombol exportra kivonasi papir . Ezekkel be kell menned egy biztositohoz es megelolegezett kfb-t kotni ra. Azzal elmesz a kozlekedesfelugyelethez es kersz egy egyedi forgalomba helyezesi eljarast , itt a kulfoldi forgalmi alapjan kiallitjak az adatlapot (nem fognak mast irni bele,mint ami le volt irva) - ha egyeznek az adatok a motoron levo szamokkal ,majd egy olyan muszaki vizsga kovetkezik ,amin egy bicikli is atmenne. Ha kesz ,kapsz egy muszaki adatlapot,amivel (es a mar meglevo papirokkal) mehetsz a nav-hoz kervenyezni a regisztracios ado kiszabasat . Altalaban kasnapra kesz a hatarozat,azzal kapsz egy csekket,befizeted , kiallitjak az igazolast, ezekkel mehetsz az ocsmanyirodaba,ahol kapsz forgalmit es torzskonyvet .
2013. ápr. 18. 23:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!