Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Kit miért buktattak meg...

Kit miért buktattak meg forgalmi vizsgán?

Figyelt kérdés

2015. nov. 26. 16:45
 1/8 anonim ***** válasza:
Személy szerint átmentem elsőre, de volt egy tanuló akit azért húztak meg mert majdnem nekiment a leláncolt biciklinek a tárolóba....
2015. nov. 26. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Anno egy osztálytársamat azért, mert elsőbbségadási táblája volt, ő meg is állt szépen, hogy elsőbbséget adjon, viszont az intett, hogy menjen el. Na az osztálytársam el is indult, de ekkor a vizsgáztató ráállt a fékre, és bukás volt. Szegény ki volt készülve, tényleg jól vezetett, de vizsgán bárki bármit integet, a KRESZ szerint kell menni.
2015. nov. 26. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Kedves utolsó! Nem tudom mikor vizsgázott az általad említett személy, de én már úgy tanultam, hogy ha valaki lemond az elsőbbségéről, akkor azt már nem veheti vissza. Bár a vizsgabiztosok sem egyformák, anno mesélt olyataz oktatóm, hogy az egyik csajt egy olyan szabály miatt buktatták meg, amit az ő oktatója sem ismert(nem értem ez is hogyan fordulhat elő).
2015. nov. 27. 08:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 vikidal válasza:
Mikor en vizsgaztam kb 20 eve Akkor meg az volt a ,,divat" hogy annyiszor es ugy buktatott meg ahanyszor akart Ott volt a vizsga drukk szegeny tanulo azt sem tudta hogy melyik a bal keze Olyan utvonalra vitt amelyen meg egy rutinosnak is figyelnie kell nem hogy egy tanulonak. Na ott barmit csinaltal biztosan talaltak hibat benne Most nem tudom hogy hogyan van de azt hallottam hogy nehezebb.
2015. nov. 27. 15:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Én is jó 20 éve vizsgáztam, akkor még nem voltak ilyen bevett útvonalak mint most, bármerre elmehettünk a vizsgabiztossal, és erősen zsebre mentek a vizsgáztatók és az oktatók is. Amikor én voltam akkor 21 órát kellett forgalomban vezetnem, viszont mivel egy másik tanulóval voltam állandóan, neki meg elég szarul ment, meg az oktató is csalt így ha 9 órát vezettem a 21-ből akkor sokat mondok. A vizsgán nagyon izgultam, zöldről sárgára váltott a lámpa, csak simán át kellett volna mennem, én meg lámpalázamban a fékre léptem, de ez egy skoda 120-asal volt és akkor még 60-al lehetett menni nem 50-el, szóval nem tudtam volna megállni, így gáz és tovább. Ez nem tetszett a vizsgáztatónak, egyébként jogosan, de egyébként a rutin hiánya miatt történt a dolog. Aztán 2. körben sem voltam szimpi. Akkor meg az nem tetszett a vizsgáztatónak, hogy túl rutinosan vezetek, a jobbra hátra merőleges beparkolást vagy lendületből vagy 5 sec alatt megcsináltam, gondolom a 2 perchez volt szokva:)))) Motor vizsgán meg megpöcköltem az előttem haladó motoros hátsó sárvédőjét (vízes volt az út + szar a fék), mégse huztak meg érte, pedig tuti látta a vizsgáztató, ki érti ezt?
2015. nov. 27. 15:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

3-as, szerintem ez mindig is így volt a KRESZ-ben, szóval az a bukás nem hiszem, hogy jogos volt, amit a kettes írt.

Ha a gyalogos egyértelműen lemondott az elsőbbségéről, akkor nem szegett szabályt.

2015. nov. 28. 23:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
100%

Mert csikorgott a Skoda120) gumija a kanyarodás közben. Több száz órányi vezetés tudásom volt. Vagány,tapasztalt,és fiatal voltam,a vizsgabiztos(vénlány)félős. Állítólag "majdnem kirepült" azautóból.

Ez 1986-ban volt.Akkor még 60 volt a városi limit.

2015. nov. 29. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim válasza:
45-tel mentem 30 helyett (nem vettem észre a táblát). De másodikra átmentem :)
2015. dec. 6. 01:27
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!