Kezdőoldal » Sport, mozgás » Egyéb kérdések » Milyen küzdősportot ajánlanátok?

Milyen küzdősportot ajánlanátok?

Figyelt kérdés

Igazából nagyon kezdő vagyok még a témában.

Amatőr szinten focizok (megye3), de szeretnék mellette valami férfiasabb sportot végezni.

Kondival próbákoztam, de nekem nem jött be. Nincs motivációm arra, mert igazából az egy életforma. És ha kihagysz 1-1 edzést borul az edzésterv. Tehát az csak annak optimális aki megszállot. Valamint nincs csapattárs, nincs edző. Tehát csak egy belső motiváció létezik. Ami nálam hiányzott.


Igazából már régóta kacérkodtam a gondolattal, csak túl gyáva voltam(vagyok?). De miért ne? Hiszen nem vagyok olyan idős még. Igazából valami önvédelmi dolog érdekel. Nem árt ha átmozgatja a felső testet.

Viszont box nálam kizárva. Mert elég rossz a szemem és nagyobb eséllyel lehetnek gondok. Egészséges embernek is leválhat a retinája, rossz szeműnek meg még könnyebben.

Inkább ilyen cselgáncs, vagy krav maga Tényleg nem értek hozzá. De bármi ötletet szívesen meghallgatok.


Köszönettel, 27 F



2020. jan. 6. 00:01
 1/5 anonim ***** válasza:
73%

Ha önvédelmi akkor aikido, krav maga szerintem jók.


Én ezekben nem vagyok jártas de jókat hallottam róluk, ha önvédelem a szempont.

2020. jan. 6. 00:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Sajnos, ha nem tudsz bunyózni, mert nem bírja a szemed, akkor nem lesz esélyed megtanulni küzdeni, ergó önvédelem ilyen téren kilőve. Marad a gázspray, pisztoly, kutya.


Esetleg a BJJ-t megnézheted, mert az ugye földharc, nincs ütés és nincs annyi dobás se, amikor ugye nagy ütést kapnál a földtől, többnyire földön való hempergés van, ami közben a szemed biztonságban van, nem kap terhelést. Viszont utcán jó lehet önvédelemre, mert a tévhittel ellentétben a BJJ nem csak a földön tud operálni, átlag embert álló helyzetben is kifojtasz és simán földreviszel, az meg elég is bőven.