Kezdőoldal » Sport, mozgás » Egyéb kérdések » Hány kilós súlyzókkal érdemes...

Hány kilós súlyzókkal érdemes edzenem nőként? Kezdő vagyok.

Figyelt kérdés

Guggolás, sétálós kitörés stb.


Nem szeretnék izmosodni, csak formálódni, fogyni.


2011. jan. 14. 20:29
 1/8 anonim válasza:
vannak alakformáló gépek, inkább azokat ajánlanám.
2011. jan. 14. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
csak kis súllyal.Fél,egy,kettő!Ennél többel nem kell.
2011. jan. 14. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
0%

10-20 kilóval,vagyis a kétkezes rúddal kezd szerintem.

Az meg,hogy fogsz-e izmosodni az edzés hatására,elsősorban az étrended határozza meg.

Ha fogyni szeretnél,akkor diétával kell kombinálni az edzést.Egyébként minél nagyobb súllyal csinálod szabályosan,annál több kalóriát égetsz el.

A tömegnövelő,formáló és szálkásító súlyzós edzés egy és ugyanaz.Csak a kaja változik közben.

Jó edzést!

2011. jan. 14. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

Minden nő, aki elkezd edzeni, hozzáteszi hogy nem akar izmos lenni. Valamiért azt hiszitek, hogy ez olyan marha könnyű...

Ne aggódjatok, heti 2-3 edzéstől hétköznapi táplálkozás mellett nem lesztek izomkolosszusok!

2011. jan. 14. 23:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
Azért félek ettől, mert régen nagyon sokat túráztam meg spinningeltem és a vádlim, combom tök izmos lett. Nem szeretnék ennél nagyobbat. Persze kellenek az izmok, de csak mértékkel.
2011. jan. 14. 23:49
 6/8 anonim ***** válasza:

Csináld csak, ne aggódj!

Egyébként pedig az izom nagyon könnyen leépül, ha nem terheled. Ha esetleg látványosan vastagodnál, akkor magasabb ismétlésszámmal dolgozz alacsonyabb súly mellett.

Csak zárójelben jegyzem meg, hogy ami női szemmel már vastag, az férfi szemmel pont jó. :-)

2011. jan. 15. 00:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
2011. jan. 15. 00:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza: