Kezdőoldal » Sport, mozgás » Egyéb kérdések » TippMix-en ezeket rakom meg...

RedRosa94 kérdése:

TippMix-en ezeket rakom meg kedden. Lécci irjátok le a vélemyéneteket még kezdő vagyok?

Figyelt kérdés

Kecskemét-Debrecen D

MTK-Pécs H

Békéscsaba-FTC V

Videoton-Haladás H

Putnok-Kaposvár V


2011. nov. 28. 17:19
1 2
 1/15 Jiraya válasza:
Első meccset hanyagolnám, egyébként pedig szerintem szedd szét 2 szelvényre vagy rakd 3/5-ös kombináltba. Sok szerencsét:)
2011. nov. 28. 17:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 A kérdező kommentje:
De a www.szerencsejaték.hu az van a mecse előt hogy min.5 kőtésben játszható.
2011. nov. 28. 17:30
 3/15 anonim ***** válasza:
A Magyar bajnokikat általában csak 5-ös kötésben lehet rakni. Szerintem a Loki nyerni fog amúgy.
2011. nov. 28. 17:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 A kérdező kommentje:
5ős kőtésben lehet 3/5 kombináltra rakni?
2011. nov. 28. 17:37
 5/15 Jiraya válasza:

Bocsi, azt hittem hogy kupára nem tesznek be kötésminimumot, de akk bekaphatják :D

Így 3/5-be sem lehet sajnos tenni.


Ebben az esetben viszont akkor tényleg nagyon sok szerencse fog szükségeltetni hogy mind az 5 jöjjön XD

2011. nov. 28. 17:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 A kérdező kommentje:
Remélem bejön,300Ft ért rakom meg,ha eltud jőnni velem egyik haverom ,mert úgye még nem múltam el sajnos 18.
2011. nov. 28. 17:42
 7/15 A kérdező kommentje:
Na de szerintetek befog jönni hogy ha igy rakom meg ?Vagy ha van más őltet szívesen várom.
2011. nov. 28. 17:51
 8/15 Jiraya válasza:

Szerdán lesz még EL, de azt nem ajánlom, sok a meglepi

kedden lesz több helyen kupameccs, azokban én látok fantáziát.


Szerintem ha még kezdő vagy, akkor még ne csinálj 3-4-nél nagyobb kötéseket. Én azt ajánlom, hogy úgy válogass össze mondjuk 2 meccset, hogy a szorzójuk kiadjon olyan 2-2,5-öt.