Kezdőoldal » Sport, mozgás » Egyéb kérdések » Szerintetek mit tegyek,...

Szerintetek mit tegyek, hogyan növelhetnék nagyobb izmokat?

Figyelt kérdés
Először is leszögezném, hogy ektomorf testalkatú vagyok. Nemrégiben megvettem a fegyencedzés című könyvet, és már egy jó ideje csinálom a feladatokat. De ahogy olvsastam, az ektomorfnak épp az lenne a cél, hogy nagy súlyokkal edzzen, kevesebb ismlétlésszámmal. Azt nem mondanám, hogy kezdő vagyok, mert egy jó ideje már edzzek, csak nagyon össze vagyok zavarodva, mert mindenhol mást írnak az ilyen testalkatúakról: valahol azt, hogy neki se álljanak izmot építeni, mert nem tudnak, valahol azt írják, hogy nagyon nagyon lassan stb stb. És ez néha megingat kicsit, hogy minek csinálom, ha úgy sem lesz semmi változás. Mit javasoltok? 18/F
2013. márc. 17. 13:43
 1/10 A kérdező kommentje:
Ja, és előtte súlyzós edzéseket csináltam.
2013. márc. 17. 13:44
 2/10 dirtboy ***** válasza:

hülyeség hogy neki se állj.

azt viszont nem értem hogy ha izmot akarsz építeni akkor minek mentél át súlyzós edzésről a fegyencedzésre.

a fegyencedzéssel sosem leszel olyan izmos,elve nem is izomépítésről szól a fegyenc.

2013. márc. 17. 13:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:

nekem az a véleményem erről, hogy túl van reagálva ez a testalkatosdi. az emberek olyan mértékben nem különböznek egymástól, hogy az egyik alig tudna izmot építeni, a másik 2 szelet csirkétől izomhegyeket növesztene.